نشست توجیهی حفاظت گفتار در کانون کرمان برگزار شد

نشست توجیهی حفاظت گفتار با حضور نیروهای پیشتیبانی و خدمات کانون پرورش فکری و کانون زبان در مجتمع کانون کرمان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کرمان، علی زواری مسوول حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان در این نشست با اشاره به ایام پرفضیلت ماه رمضان گفت: رمضان ماه خودشناسی و خودسازی است، تلاش کنیم از لحظه لحظه این ماه پر فضیلت بهره ببریم و این ماه را با همه ی خوبی هایش درک کنیم.
زواری نقش نیروهای خدمات و پیشتیبانی را در کانون بسیار تعیین کننده و مهم دانست و گفت: در مراکز کانون پرورش فکری و کانون زبان نیروهای خدمات ارتباط مستقیمی با مخاطبان و ارباب رجوع دارند و نوع رفتار و گفتار آ نها می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.
وی با بیان این که حضور یک نیروی پشتیبانی هوشیار و دقیق می تواند باعث قوت قلب و دلگرمی سایر مربیان و کارکنان مجموعه کانون باشد، خاطرنشان کرد: نیروهای خدمات بایستی نگاه و زاویه دید متفاوتی داشته باشند؛ خوب تر از دیگران اتفاقات پیرامون حوزه کاری خود را رصد و هوشیارانه، دقیق و ذره بینی عمل کنند.
در همین حال، فاطمه جعفرزاده معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان با اشاره به اهمیت و حساسیت کار با کودکان و نوجوانان گفت: یکی از ویژگی های بچه ها این است که مثل ما بزرگ ترها سلسله مراتب اداری و پست و مقامها برایشان مطرح نیست و وقتی وارد مراکز کانون می شوند حتی نیروی خدمات مرکز را به عنوان یک مسوول و مربی می بینند.
جعفرزاده با بیان این که در مجموعه کانون پرورش فکری نقش نیروهای خدمات و پشتیبانی نیز یک نقش فرهنگی است، خاطرنشان کرد: برخورد، رفتار و حتی پوشش ما در ذهن کودکان و نوجوانان بسیار تاثیرگذار است و گاهی مخاطبان کانون نظم و انضباط را از نیروهای خدمات می آموزند.
وی افزود: مراکز کانون پرورش فکری بایستی در کنار امنیت جسمی، امنیت فکری مخاطبان را نیز حفظ کنند و این امر حساسیت کار در کانون را افزایش می دهد.
در این جلسه همچنین مواردی درباره حفاظت فیزیکی مراکز و تخلیه تلفنی مطرح و درباره آن تبادل نظر شد.
در ادامه سردوشی و لباس های ویژه نیروهای نگهبانی از سوی حراست اداره کل کانون کرمان به آن ها تحویل داده شد.
نشست توجیهی حفاظت گفتار صبح 23 خرداد با حضور مدیرکانون زبان کرمان، معاون فرهنگی و مسوول حراست کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و نیروهای خدمات و پشتیبانی کانون پرورش فکری و کانون زبان در سالن مهر برگزار شد.