کودکان کرمانشاهی، به دبیر کل سازمان ملل نامه می نویسند

اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه ، با اعلام برنامه های مختلف فرهنگی و هنری ، کودکان ونوجوانان کرمانشاهی را به حضور گسترده در راهپیمایی «روز قدس » فرا خواند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، جلسه ی هماهنگی برای  اجرای برنامه های  «روز قدس» در محل دفتر مدیر کل استان برگزار شد.

«رضا موزونی» مدیر کل کانون استان کرمانشاه ،درابتدای این جلسه ضمن ابراز همدردی با کودکان و نوجوانان «غزه» و خانواده های  شهدای فلسطینی ، از برپایی باشکوه راهپیمایی «روز قدس» در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان خبر داد.

مدیر کل کانون استان افزود: درجلسه شورای کارشناسی که به منظور هماهنگی و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی وهنری در «روز قدس » صورت گرفت ، اعضای جلسه ، برنامه های مختلفی را به تصویب رساندند.

«موزونی »تهیه ی طوماری  که در آن خطاب به دبیر کل سازمان ملل متحد ، از ددمنشی ها و جنایت های  اسراییل  برضد مردم بی دفاع «غزه» ابراز انزجار شده است را یکی از برنامه های مهم  و نمادینی دانست که در روز قدس و در محل راهپیمایی نصب خواهد شد تا کودکان ونوجوانان کرمانشاهی با امضای آن ،حمایت خود را از مظلومیت های  مردم بی دفاع فلسطین اعلام دارند.

همچنین ، جعبه ای  به عنوان صندوق پست  تدارک دیده شده است که شرکت کنندگان کودک  ونوجوان  در راهپیمایی «روز قدس» ،می توانند  نامه ای  را درحمایت از کودکان فلسینی خطاب  به دبیر کل سازمان ملل بنویسند .

مدیر کل کانون استان پیش بینی کرد که با اعلام نفرت جهانی  از حملات وحشیانه ی  اسراییل  و با توجه به روحیه ی دینی و جهادی مردم شهید پرور استان کرمانشاه ، شاهد حضور باشکوه  مردم استان در راهپیمایی «روز قدس » خواهیم بود.