حس همدردی کودکان و نوجوانان کرمانشاه ستودنی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، « امین شیرزادی» شاعر مطرح کرمانشاهی و صاحب مجموعه شعر « تقصیر جاده نیست» در جمع شاعران و نویسندگان کودک و نوجوان کانون در عصر شعر «با بهشتیان کوچک» گفت: من به شدت تحت تاثیر حس زیبای  شما کودکان و نوجوانان قرار گرفته ام و شما را به خاطر داشتن این حس همدردی  می ستایم.

«شیرزادی» افزود: شما چقدر زیبا و عمیق با همسالان خود در غزه همدردی کرده اید و به طور قطع  شما در آینده از نویسندگان و شاعران تاثیرگذار خواهید بود.

وی همچنین گفت: اکنون کودکان غزه مثل همه ی کودکان و نوجوانان به آرامش نیاز دارند، اما رژیم صهیونیستی در کمال بی شرمی این کودکان بی گناه را آماج حملات  موشکی خود قرار داده است.

«جلیل آهنگر نژاد» دیگر شاعر معاصر و مدیر مسئول روزنامه ی « صدای آزادی» که وقت خود را به طور کامل به بچه های  شاعر اختصاص  و آثارشان را به دقت گوش می داد در پایان این مراسم ، به بررسی آثار چند نفر از شاعران کودک و نوجوان پرداخت و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در  شناسایی و هدایت استعداد های ادبی کودکان و نوجوانان استان ، همواره پیشگام بوده است و بیشتر شاعران مطرح انجمن های ادبی کرمانشاه ، گام های اولیه در این مسیر را در کانون با هدایت مربیان برداشته اند.