حضور کودکان و نوجوانان دربرنامه های کانون، تمرین حضور در جامعه ی فردا است

اولین جشنواره ی قصه گویی «قصه گویان فردا» با حضور اعضای قصه گو از مراکز سطح شهر کرمانشاه و به میزبانی مرکز شماره ی یک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، اولین جشنواره ی قصه گویی اعضای مراکز کانون سطح شهر کرمانشاه برگزار شد.

این جشنواره ی یک روزه که با عنوان « قصه گویان فردا» و به میزبانی مرکز شماره ی یک کرمانشاه  برگزار شد، با حضور نزدیک به 30 عضو، کار خود را از صبح  روز پنج شنبه آغاز کرد.

« رضا موزونی» مدیر کل کانون استان نیز با حضور در این برنامه ،از برگزار کنندگان و همچنین شرکت کنندگان در آن تشکر و قدر دانی کرد.

« موزونی» دراین برنامه ، خطاب به قصه گویان کودک و نوجوان  گفت: فرصت مغتنم ، زیبا وبه یاد ماندنی  است حضور در جمع بچه های هنرمندی که امروز در اولین جشنواره ی  قصه گویی استانی  اعضای مراکز کانون پرورش فکری گردهم آمده اند.

وی افزود: کودکان و نوجوانان عزیز و هنرمند! شما دراین جشنواره و با این حضور چشمگیر، تمرین حضور در جامعه را دارید، تمرین مهربانی ، تمرین ارتباط  موثر با خانواده.

مدیر کل کانون استان در بخشی دیگر از سخنانش به نقش قصه و قصه گویی پرداخت و گفت : قصه گویی جهان زیبایی است که سال های سال ما بزرگترها در ایام کودکی به همت قصه های  مادربزرگ در آن به گشت و گذار پرداخته ایم.

« موزونی » قصه گویی اعضای کودک و نوجوان حاضر در این جشنواره را ستود وافزود: بسیار خوشحالم که شما کودکان و نوجوانان این چنین با مهارت و اعتماد به نفس، راوی قصه های سرزمین کهن خود شدید. شما به درستی و زیبایی، تمامی مواردی  را که باید در اجرای قصه رعایت می شد را به کار بردید. و به صور قطع، حضور دراین برنامه شما را برای حضور موثرتر در جامعه آماده خواهد کرد.

مدیر کل کانون استان در پایان  با قدر دانی از مربیان و برگزار کنندگان این جشنواره، گفت: از همکاران خوب و تلاشگرم در مرکز شماره ی یک که بانی این حرکت خوب در استان شدند سپاسگزارم و ان شاء ا..در صدد آنیم  که در جشنواره ی استانی  قصه گویی مربیان هم بخشی از قصه گویی ها را به هنر نمایی شما اعضای شرکت کننده اختصاص  دهیم.

از کارشناس محترم حوزه، کارشناس مسئول فرهنگی ، معاونت و همه ی دوستان و همکارانم  که در این برنامه حضور داشته اند سپاسگزاری می نمایم.

«موزونی» اظهار امیدواری کرد که در آینده ی نزدیک ، افراد شرکت کننده در این برنامه را ، از افراد تاثیرگذار در جامعه ببینیم. وبه یقین، اولین گام های این مسیر در چنین برنامه هایی و در محیط  کانون آغاز خواهد شد.

اولین جشنواره ی قصه گویی « قصه گویان فردا»، پس از ارزیابی قصه گویان شرکت کننده توسط گروه داوران ، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.