«رضا موزونی»: ما هر چه داریم از شهدا و خانواده های آنان است

مدیر کل کانون استان با حضور در منزل فرزند شهید «خداکرمیان» از مقام شامخ این شهید بزرگوار و همچنین خانواده ی معززش تجلیل به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون دیدار از خانواده ی معظم شهدا،فریضه ای است که رهبر معظم انقلاب  ضمن توجه ویژه به آن،دیگر مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز بدان اهتمام ویژه ای داشته ودارند.

به همین منظور،ودر شهریورماه امسال،«رضا موزونی» مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کرمانشاه همراه با تنی چند از نیروهای ستادی کانون استان به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی در منزل شهدای گرانقدر«احمد وسیاوش خداکرمیان» حضور یافت.

«موزونی» که خود از جانبازان جنگ تحمیلی هشت ساله است،ضمن حضور در منزل این شهیدان بزرگوار از بازماندگان این شهدای معزز،تجلیل کرد.

«رضا موزونی» در این دیدار،شهدا را چراغ راه هدایت انسان‌ها دانست.

«موزونی» همچنین گفت:شهادت مرگی است، انتخاب شده، مرگی که انسان به سوی آن می‌رود نه آنکه به سوی انسان بیاید و اهمیت و ارزش شهید و شهادت نیز از همین جا سرچشمه می‌گیرد.وماهرچه داریم از شهدا وخانواده های آنان است.

مدیر کل کانون استان افزود: امنیت مادر کشور،مدیون خون پاک شهیدان دلاوری همچون شهدای «خداکرمیان» است.این شهدا مایه ی فخر همه ی ماهستند.

مدیر کل کانون استان با اشاره به خوش نامی خانواده ی شهید در شهر گیلان غرب،این شهدا را سرمایه های معنوی بزرگی برای مردم این منطقه دانست.

«موزونی» با اشاره به روزهای آتش وخون وحماسه در شهر های غرب کشور وبخصوص شهر گیلان غرب،خاطراتی چند از آن روزها را یادآور شد.وی گفت: صدای شیون هرروز در شهر گیلان غرب بلندبود.ما با شهید خداکرمیان دریک کوچه بودیم.در یک زمان من مجروح شدم وو این شهید بزرگواردر 10 قدمی من شهید شدند.همچنین همسرایشان یک ویژگی بخصوص داشتنند.هم همسرشان شهیدبود ،هم برادرشان وهم فرزندشان.آنچه که ماداریم واقعا از بزرگواری این شهداست.

«رضا موزونی» مدیر کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه بازدید  از خانواده شهدا را کاری ارزشی دانست.

وی  افزود : شهدا رفتند تا ما با آرامش زندگی کنیم و این آرامش را مدیون خون کسانی هستیم که از خانواده خود گذشته تا یک وجب از خاک مهین خود را به دشمن ندهند که این نشان می دهد وظیفه سنگینی نسبت به خانواده شهدا بر دوش ما مسئولین هست.

 در این دیدار،خانواده ی شهدای بزرگوار،به ذکر خاطراتی چند از دلاوردی های شهدای والامقام پرداختند.

 فرزند شهید در رابطه با شهید گفت:از لحاظ فیزیک بدنی،انسانی تنومند وقوی بود.شهید بزرگوار همیشه به دنبال انجام کارهای خیر بود.

فرزند شهید بزرگوار خداکرمیان گفت:همیشه گفته ام که جنگ فقط متعلق به کرمانشاه وخوزستان و...نبود.بلکه همه ی مردم از سراسر کشور،خود را درمقابل حمله ی دشمن مسئول می دانستند.به همین خاطر بود که رزمندگان ما ،شهدای مادر جبهه های جنگ، از جای جای کشور اسلامی مابودند.

در پایان این دیدار،«رضا موزونی» مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کرمانشاه،با اهدای هدیه ای از خانواده ی شهدای معزز«خداکرمیان» تجلیل کرد.