«کاظمی» مدیر کل آموزش و پژوهش:گسترش طرح توسعه ی پِژوهش های کودک و نوجوان در استانها

مدیر کل آموزش وپژوهش کانون کشور از آمادگی کارشناسان و همکاران در اداره کل آموزش وپژوهش برای یاری رساندن به مربیان اقدام پژوه خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کرمانشاه،مدیر کل آموزش وپژوهش کانون کشور، هدف از تشکیل نهاد پژوهشی را ، گسترش اقدام پژوهی در استان ها اعلام کرد.

«کاظمی» گفت:: رویه ی ما این بوده است  که از حس مشارکت برای توسعه ی اقدام پژوهی استفاده کنیم. از طرفی، فرهنگ مشارکت در میان همکاران گسترش یابد.امسال به این نتیجه  رسیدیم که بیاییم نهاد پژوهشی را دراستانها رشد بدهیم.واین نهاد پِژوهشی در استانها شکل بگیرد واز این طریق اقدام  پژوهی را دراستانها گسترش دهیم.

وی همچنین افزود : از دیگر اهدافمان  این است که طرح توسعه ی پِژوهش های کودک و نوجوان را در استانها گسترش دهیم.

مدیر کل آموزش وپژوهش کانون گفت: موضوعا تی که برای اقدام پژوهی  انتخاب می شود ، انتظار این است که با انجام اقدام پژوهی اتفاقی در مرکز بیفتد.مشکلی اگر در آن مرکز هست برطرف شود.با اقدام پژوهی می توان مشکل مرکز را یا کم کرد ویا ازبین برد.به همین خاطر، هر طرحی که تصویب می شود یک قدم  به حل شدن مشکل نزدیک شده ایم.

«کاظمی» که در جلسه ی پرسش وپاسخ با مربیان اقدام پژوه شرکت داشت ، از آمادگی کارشناسان و همکاران  در اداره کل آموزش وپژوهش برای یاری رساندن به مربیان اقدام پژوه خبر داد وگفت: سیاست ما این است که همکاران اقدام پژوه ، در طرح های اقدام پژوهی دیگران ، هم نظارت  وهم مشارکت کنند .

وی افزود: پژوهش به انسان پشتکار می آموزد. پژوهش به ما آموخت که با راههای جدید روبه رو شویم.به فعالیت های کانون نگاهمان را تغییر دهم.اینکه نوشتن  مرتبه ای عالی تر است. ویاد می گیریم که تجربه های خود را مستند کنیم. مطمئن هستیم کسانی که برای کارشان راهنمایی می گیرند، موفق ترند. نفس  کار، پژوهشی بودن کار است.مطالعه کنید. با ستاد در ارتباط باشید .زیرا با ارتباط می توانیم رفع ابهام کنیم.

مدیر کل آموزش در رابطه با برگزاری  و ارتباط حضوری در همه ی استان ها نیز گفت : اگرچه امکان حضوری برای استان ها اگرباشد،خیلی خوب است. اما با توجه به محدودیت منابع مالی، سعی ما این است که از فضای مجازی و فایل های مختلف اینترنتی بهره ببریم.