مدیر کل آموزش و پرورش استان: کانون فضای مناسبی برای رشد خلاقیت کودکان است

دکتر«محبی» مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، ضمن دیدار با «موزونی» مدیر کل کانون استان، با تعدادی از مراکز و فعالیت های فرهنگی،هنری وادبی در آنها نیز آشنا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، «دکتر محبی» مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در دیدار با همکاران کانون گفت: فعالیت های کانون همیشه  بر محور خلاقیت و کشف استعداد کودکان و همچنین، فضای مناسبی برای رشد و خلاقیت آنان بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: الحمدا... با مدیریت خوبی که در کانون جاری است ، تعامل و همکاری مناسبی  میان کانون و آموزش و پرورش برقرار است که این امر باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

«دکتر محبی» در ادامه ی حضور در کانون، از مجتمع شماره یک کانون نیز بازدید کرد.

وی در جمع مربیان و همکاران این مرکز حضور یافت  و در سخنانی به نقش فعالیت های کانون در بالندگی کودکان و نوجوانان پرداخت.

«محبی» گفت: خوشبختانه  تعداد کتاب های مراکز کانون و نیز تنوع موضوعات آنها، این امکان را فراهم می کند که بچه ها بتوانند تمام نیاز های مطالعاتی خود را در کانون برطرف سازند.

وی افزود: ان شاء ا...در بحث «یک روز بدون کتاب و کیف»یا همان «روز نشاط» که روزهای پنج شنبه در مدارس اتفاق می افتد، کانون بتواند در این مورد با آموزش و پرورش همکاری خوبی داشته باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین در بازدید از مرکز کانون زبان واقع  در شهرک کارمندان، از مدیر کل کانون به خاطر احداث و بهره برداری از ساختمان کانون زبان که توانسته است جمع زیادی از زبان آموزان را پوشش دهد، تشکر کرد.

«نجومی» معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش نیز در این دیدار گفت : ما در سالهای اخیرهمیشه شاهد خلاقیت در فعالیت و برنامه های کانون بوده ایم.

وی افزود: امیدواریم در روز جهانی کودک، با تعامل خوب و مناسبی  که میان آموزش و پرورش و کانون صورت می گیرد ، دانش آموزان بتوانند از برنامه های متنوع در مراکز کانون  سطح استان بهره مند شوند.

«رضا موزونی» مدیر کل کانون استان هم در این دیدار گفت : کانون پرورش فکری آماده ی همکاری کامل با آموزش و پرورش  در راستای استفاده ی دانش آموزان از محیط کتاب خانه های کانون است.

وی همچنین افزود: کانون متعلق به بچه ها است و بچه ها هم دانش آموزان هستند که در موقع مراجعه به کانون «عضو» نامیده می شوند.

«موزونی» گفت : حضور مدیر کل آموزش و پرورش و معاونان در کانون ، نشانه ی شناخت عمیق این دوستان عزیز از کانون است که این امر، بسیار برای ما مایه ی خوشحالی است.

وی در پایان افزود: کسانی که بیشترین بهره را ازاین تعامل می برند، بچه ها هستند.