کسب رتبه ی«خوب»توسط اداره کل کانون پرورش فکری در میان 72 دستگاه اجرایی استان کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، این اداره کل در میان 72 دستگاه اجرایی استان کرمانشاه ، موفق به دریافت رتبه ی«خوب» در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع شد.

«رضا موزونی» مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر افزود: این اداره کل با همکاری خوب میان پرسنل آن برای ارتباط خوب و موثر با ارباب رجوع، بحمد ا... توانسته است که در ارزیابی نهایی توسط بازرسان محترم دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمانشاه، موفق به کسب رتبه ی«خوب» شود.

مدیر کل کانون استان،موفقیت بدست آمده را نتیجه ی اجرای نظم، تعامل مناسب میان پرسنل با مراجعه کنندگان در جهت کسب رضایت آنان برشمرد.

وی ضمن تشکر از کلیه ی همکاران ستادی و مربیان در مراکز کانون استان، اظهار امیدواری کرد؛ این روند بیش از گذشته مورد تاکید و توجه همکاران در سال جاری نیز قرار گیرد.

متن نامه ی ارسالی از سوی مدیر کل محترم دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمانشاه به شرح زیر می باشد:

 

 

 

 جناب آقای موزونی

 مدیر کل محترم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان

 

سلام علیکم

احتراما، با توجه به بازدید های به عمل آمده از آن دستگاه و ارزیابی نهایی توسط بازرسان این دفتر در راستای اجرایی نمودن طرح تکریم و جلب رضایت از ارباب رجوع و عملکرد آن دستگاه در سال جاری و کسب رتبه «خوب» در بین  72  دستگاه اجرایی، ضمن تقدیر و تشکر از جنابعالی  مستدعی است دستور فرمایید کارکنانی که در این امر مهم مشارکت فعال و اثر بخشی داشته اند، به نحو مقتضی مورد تقدیر قرار گیرند.مزید توفیقات  شما را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

 

عبداله عزیزی

 مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی

استانداری کرمانشاه