شور آغاز هفته ی ملی کودک در سراسر استان کرمانشاه طنین انداز شد

ویژه برنامه های مختلفی با دعوت از مدارس در کلیه ی مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، ویژه برنامه های هفته ی ملی کودک از امروز پانزدهم مهرماه و به صورت همزمان در کلیه ی مراکز کانون پرورش فکری استان آغاز شد.

«رضا موزونی» مدیر کل کانون استان ضمن اعلام این خبر،با بیان اینکه هفته ملی کودک از تاریخ 15 لغایت 20 مهرماه سال‌جاری در سراسر کشور آغاز می‌شود، افزود: نخستین روز این هفته در کرمانشاه با افتتاح نمایشگاه و برنامه‌های مختلف کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شده است.

موزونی خاطر نشان کرد: جشن ملی روز جهانی کودک نیز در تاریخ 16 مهرماه در محوطه تاریخی طاق‌بستان شهر کرمانشاه با همکاری ادارات آموزش و پرورش، بهزیستی، میراث فرهنگی، صدا و سیما و جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در سومین روز از هفته ملی کودک، کودکان برگزیده با استاندار کرمانشاه و یا معاونان وی دیدار می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: عیادت از کودکان بیمارستان محمد کرمانشاهی و افتتاح پایگاه فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این محل، از جمله برنامه‌های روز چهارم این هفته در استان کرمانشاه به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در پنجمین روز از هفته ملی کودک در کرمانشاه، افزود: در این روز نشست نویسندگان کودک با نوجوانان و کودکان دیگر برگزار خواهد شد.

موزونی یادآور شد: واحد سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه طی این هفته در تمام مدارس شهر کرمانشاه حضور پیدا کرده و نمایشگاه اسباب‌بازی ویژه کودکان نیز در فرهنگ‌سرای کودک و نوجوانان شهر کرمانشاه واقع در سه راه 22 بهمن برپا می‌شود.