پایگاه ثابت فرهنگی کانون در بیمارستان فوق تخصصی کودکان افتتاح شد

در این پایگاه فرهنگی،محصولات مختلف فرهنگی از سوی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در دسترس کودکان بیمار بستری قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کرمانشاه،به مناسبت هفته ملی کودک و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، پایگاه فرهنگی کانون در محل بیمارستان فوق تخصصی کودکان «محمد کرمانشاهی» کرمانشاه افتتاح شد.

 «رضا موزونی» مدیر کل کانون استان کرمانشاه،با اعلام این خبر افزود: در چند سال گذشته، و در بازدید هایی که از بیمارستان «مرحوم محمد کرمانشاهی»داشتیم، به پیشنهاد ما وبا استقبال مدیریت و کارکنان این بیمارستان، وهمچنین با ارائه و تصویب  این پیشنهاددر شورای فرهنگی اداره کل کانون استان،امروز شنبه 19 مهرماه،سرانجام پایگاه فرهنگی کانون دراین محل افتتاح شد.

«موزونی» همچنین گفت: خوشحالیم که این اتفاق مبارک و فرخنده در روزهایی اتفاق افتاده است که بنام هفته ملی کودک مزین شده است.امیدواریم که این پایگاه فرهنگی بتواند گوشه ای هرچند کوچک از آلام و رنج های که هم کودکان بیمار وهم خانواده هایشان با آنها دست به گریبان هستند، بکاهد.

مدیر کل کانون استان از ایجاد این پایگاه فرهنگی به عنوان یکی از دغدغه های مهم نام برد واز ویژگی های این پایگاه نیز گفت: این پایگاه که در یکی از اتاق های بیمارستان می باشد،محلی است که کتاب های مختلف کانون،عروسک های دارا وسارا ودیگر محصولات کانون در آن در دسترس کودکان بیمار دراین بیمارستان قرار گرفته است.

وی همچنین افزود:کتابخانه ی این پایگاه فرهنگی از سوی اداره کل کانون استان تامین و تجهیز شده است.

در این برنامه که«محبی» مدیر کل کانون استان نیز حضور داشت،از کودکان بستری در این بیمارستان ،عیادت نیز به عمل آمد.

 در این عیادت ها،ضمن دلجویی از کودکان بیمار وخانواده هایشان،هدایایی نیز به مناسبت هفته ملی کودک به آنان اهدا شد.