عروسک ها، هفته ملی کودک را به بچه های گیلانغرب تبریک گفتند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، برناامه های مختلفی در مرکز فرهنگی و هنری «گیلانغرب» برگزار شد.

در هفته ملی کودک مسئول مرکز گیلانغرب، همراه با مربی ادبی مرکز، با حضور در مدارس این شهر، به اجرای برنامه ها شاد  به مناسبت هفته ملی کودک برای کودکان ونوجوانان پرداختند.

برنامه های اجرا شده در این کلاس شامل تبریک روز و هفته ملی کودک به کودکان – معرفی کانون و برنامه های آن- اجرای قصه ، بازی و سرگرمی با عروسک ( ساخته شده توسط مسئول مرکز و اعضا کانون )، نمایش عروسکی ...بود.

کودکان و اعضای مرکز گیلانغرب در روز  جهانی کودک،به یاد کودکان مظلوم غزه بودند و بادر دست گرفتن عروسکهایشان ، وبا اهتزازپرچم ایران و فلسطین ، شادیهایشان را با آنها تقسیم کردند.

ساخت عروسک های سنتی کودکانه جهت برنا مه های هفته ملی و روز جهانی کودک نیز از برنامه های جذابی بود که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.

حضور کانون در جشن های مختلف هفته ملی کودک، در ایام برگزاری این رویداد جهانی، رنگ وبوی خاصی را به مرکز ومدارس این شهرستان بخشید.

 

 

 

به بچه های غزه

 

 پا به پای قاصدکان شهر،کوچه های خیال را بازی می کنم

 و گم می شویم در هیاهوی باد .

 دنیای ما، دنیای شادی های بزرگ ،قهر های کوچک و دوستی های بزرگ است .

دنیای ما ، دنیای باران های بی چتر و گریه های بی بهانه است .

باران را دوست داریم .باد خواهر خنده های بی دلیل ماست .

مهربانی های ما آبی است به رنگ آسمان و دستهایمان سرشار از بوی ریحان و پونه .

وقتی پا به پای کودکی هایمان با عروسکهایمان قدم می زنیم ، تو دوست عزیزم در غزه، آن سوی سرزمین من، خاک و سنگ و گریه هم بازی دلتنگی هایتان است .

ما برایتان دعا می کنیم که شما هم هم بازی قاصدک های کوچه هایتان شوید... ان شاا... 

 

«نسرین تقی پور مربی ادبی مرکز گیلانغرب»