هفدهمین جشنواره قصه گویی استانی در کرمانشاه برگزار می شود

این جشنواره در روز های 26 ،27، 28 مهرماه و در محل فرهنگسرای کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه،هفدهمین جشنواره ی قصه گویی کانون استان از روز شنبه 26 مهرماه آغاز می شود.

«رضا موزونی» مدیر کل کانون استان و دبیر هفدهمین جشنواره قصه گویی استان، با اعلام این خبر افزود: هفدهمین جشنواره قصه گویی کانون استان کرمانشاه ، با حضور و رقابت  نزدیک به 54 نفر از قصه گویان ، از روز شنبه آغاز می شود و تا روز دوشنبه 28 مهرماه نیز ادامه خواهد داشت.

«موزونی» با اشاره به  استقبال خوب قصه گویان از این جشنواره، اداره کل کانون استان کرمانشاه را از استان های فعال در بحث قصه و قصه گویی در سطح کشور دانست و گفت: در سالهای متمادی، مربیان این اداره کل، از مربیان برتر جشنواره های قصه گویی در سطح کشور بوده اند.

مدیر کل کانون استان که خود نیز از نفرات برتر قصه گوی کشور محسوب می شود و در چندین جشنواره ی کشوری نیز حایز مقام گردیده است، قصه و قصه گویی  را به عنوان یکی از داشته های بزرگ فرهنگی و وسیله ای ارزشمند و معنوی برای خانواده های ایرانی برشمرد.

دبیرهفدهمین جشنواره قصه گویی استان کرمانشاه همچنین گفت: رقابت شرکت کنندگان در این جشنواره ، از روز شنبه 26 مهرماه آغاز خواهد شد و تا روز 28 مهرماه نیز ادامه خواهد داشت.

«موزونی» اظهار امیدواری کرد که این جشنواره بتواند در پاسداشت و نگاهداری فرهنگ قصه وقصه گویی به عنوان یکی از سنت های دیرپای ایرانیان نقشی تاثیرگذار ایفا نماید.

هفدهمین جشنواره قصه گویی در روز های 26، 27 ، 28  مهرماه ، در فرهنگسرای کودک و نوجوان، میزبان رقابت قصه گویان خواهد بود.

افتتاحیه ی این جشنواره نیز ، ساعت 10 صبح روز شنبه 26 مهرماه و با حضور مسئولین مختلف استان برگزار می شود.