فرماندار کرمانشاه: حفظ فرهنگ، با انجام فعالیت های فرهنگی محقق می شود

در اولین روز این جشنواره، مسئولین مختلفی از ادارات و نهادهای مختلف استان در این برنامه حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فرماندار شهرستان کرمانشاه در جمع قصه گویان شرکت کننده، برگزاری جشنواره قصه گویی را حفظ سنت های دیرینه ی گذشتگان دانست.

«رنجبر» فرماندار کرمانشاه که به عنوان یکی از میهمانان هفدهمین جشنواره قصه گویی استانی کرمانشاه شرکت داشت، ضمن تمجید از فعالیت های اداره کل کانون استان کرمانشاه در برپایی جشنواره ها و بر نامه های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان ، افزود: از جناب «موزونی» مدیر کل کانون استان و همکاران عزیزشان، مربیان خوب و ارزشمندی که در مراکز کانون هستند، تشکر می کنم. مربیان کانون با بچه ها کارمی کنند تابچه های ما، محصولات فرهنگی مناسبی را درست کنند.

فرماندار کرمانشاه در بخشی دیگر از سخنانش، خطاب به مسئولین و خانواده ها گفت: ما برای اینکه بر تهاجم فرهنگی دشمنان پیروز شویم، بر کارهای زشتی که بر علیه فرهنگ ما انجام می شود، فائق آییم، باید کارهای فرهنگی اصیل را در جامعه پیاده سازیم.

«رنجبر»افزود: در قالب کارها و فعالیت های قصه گویی، نمایش عروسکی، و...کارهای مختلف هنری نشان بدهیم که «ایرانی»، یک فرد با اصالت است. ایران را دوست داریم  و فرهنگ اصیل خودمان را فدای کارهای اجنبی نمی کنیم.

فرماندار کرمانشاه همچنین گفت: برای اینکه فرهنگ ما حفظ شود، باید در قالب فرهنگی، کارهای خوبی اجرا شود.

وی باردیگر، ضمن تشکر از توجه ویژه کانون پرورش فکری به حفظ اصالت های فرهنگی و سنت های فرهنگی گذ شتگان، از کودکان و نوجوانان خواست تا ارتباط خود را با مراکز کانون پرورش فکری بیشتر کنند تا با حضور در کلاس های کانون پرورش فکری ،در آینده،مردمی با اخلاق،فرهنگ دوست واصیل داشته باشیم.