کد خبر: 235583
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
قصه گویان برتر کرمانشاهی معرفی شدند

هفدهمین جشنواره استانی قصه گویی کرمانشاه با حضور بیش از 70 قصه گو به مدت 3 روز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کرمانشاه، برگزیدگان هفدهمین جشنواره قصه گویی استانی کرمانشاه معرفی شدند.

«رضا موزونی» مدیر کل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: قصه و قصه گویی یکی از فعالیت های مهم و فرهنگی در مراکز کانون پرورش فکری می باشد.

«موزونی» گفت: نظر به اهمیت قصه و قصه گویی، جشنواره قصه گویی یکی از طرح های مهم و ارزشی برای حفظ فرهنگ قصه گویی محسوب می شود. و به همین دلیل، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان متولی اصلی این مقوله مهم فرهنگی در کشور، مجری برگزار کننده جشنواره های قصه گویی در سطح مراکز کانون پرورش فکری است.

دبیر هفدهمین جشنواره قصه گویی استان کرمانشاه، ضمن تشکر از کلیه همکاران اداره کل کانون استان در برپایی این رویداد بزرگ فرهنگی، استقبال از بخش های مختلف این جشنواره را مثبت ارزیابی کرده و اعلام امیدواری  کرد روند توجه و اهتمام متولیان برنامه های کلان فرهنگی به اجرای جشنواره های قصه گویی بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

«موزونی» مدیر کل کانون استان با اشاره به برگزاری 3 روزه جشنواره قصه گویی در استان کرمانشاه،منتخبین این جشنواره را بنابر رای هیات داوران بدین شرح اعلام کرد:

1.وحید خسروی/مربی مسئول سیار روستایی

2.فریبا مرادی/ مربی مسئول فرهنگی مرکز جوانرود

3.الهام رضایی زنگنه/مربی فرهنگی مرکز شماره 3

4.نوشین حیدریان/ مربی مسئول مرکز پستی

5.شهرزاد قهرمانی/ مربی فرهنگی مرکز شماره 2

6.شاهدخت موسی زاده/ مربی مسئول فرهنگی مرکزهرسین

7.الهام مظفری/ مربی ادبی آفرینش های ادبی

8.فرانک حیاتی/مربی مسئول فرهنگی مرکزشماره 2 اسلام آباد غرب

9.خیام احمدی/ مربی مسئول فرهنگی مرکز روانسر

10.شورانگیز شاهینی/ مربی مسئول فرهنگی مرکز شماره 3

در بخش آزاد:

1.      معصومه محمدی