اول تیرماه؛ کلاس های تابستانی مراکز کانون استان کرمانشاه آغاز می شود

ثبت نام کلاس های ویژه تابستانی در کلیه مراکز کانون استان آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، ثبت نام کلاس های ویژه تابستانی در مراکز کانون استان آغاز شده است.

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر افزود: مراکز کانون پرورش فکری با در اختیار داشتن فضایی مناسب و همچنین با بهره گیری از مربیان با تجربه، آماده ثبت نام از کودکان و نوجوانان در کلاس های مختلف تابستانی هستند.

مدیر کل کانون استان با اشاره به بالا بودن استاندارد برگزاری کلاس های هنری،فرهنگی و ادبی در کلیه مراکز کانون استان، از اعتماد چندین ساله خانواده ها، نسبت به برنامه های کانون پرورش فکری خبر داد و گفت: سالیان طولانی است که خانواده ها، با ابراز اطمینان از کلاس ها و مربیان پرتلاش مراکز کانون، استقبال بسیار خوبی از کلاس ها می کنند که در برخی موارد به علت کمبود ظرفیت مکان و نیروی انسانی،و استقبال بیش از حد مراجعه کنندگان، متاسفانه نمی توانیم پذیرای همه علاقمندان باشیم.

«حجت الاسلامی»، معاون فرهنگی کانون استان نیز با اعلام اینکه تمامی کلاس های ویژه تابستانی مراکز استان از ابتدای تیرماه آغاز می شود، از برنامه ریزی مناسب برای اجرای این کلاس ها در مراکز کانون خبر داد.

معاون فرهنگی کانون استان  همچنین گفت: با شروع فصل تابستان مراکز کانون آماده پذیرایی از کودکان و نوجوانان استان می شوند تا اوقات فراغت این گروههای سنی را به بهترین شکل ممکن غنی سازی نمایند.

وی افزود: ثبت نام  در این کلاس ها در ده مرکز سطح شهر کرمانشاه و 22مرکز شهرستانی آغاز شده است.

«حجت الاسلامی»، «خوش نویسی، نقاشی، سفال،...» را از جمله کلاس های  تابستانی مراکز کانون نام برد و اظهار داشت  علاقمندان می توانند علاوه بر ثبت نام در کلاس های ویژه،در فعالیت های متنوع مراکز فرهنگی و هنری کانون نیز شرکت نمایند.

پیش بینی می شود که  کلاس های تابستانی ، برای تمامی ثبت نام کنندگان، به مدت شانزده جلسه برگزار شود.