اعضای فعال پسر مراکز کانون استان کرمانشاه، راهی اردو می شوند

اردوی ویژه اعضای پسرمراکز کانون استان، قرار است در شهریورماه امسال برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، منتخبی از اعضای فعال مراکز کانون پرورش فکری استان ،در شهریورماه امسال در اردوی استانی شرکت می کنند.

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر افزود: با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و همچنین در جهت ایجاد شور ونشاط در اعضای مراکز کانون استان ، در شهریورماه امسال ،اردوی استانی ویژه اعضای پسر برگزار می شود.

«موزونی»، زندگی در محیط اردویی را یکی از خاطره انگیز ترین روزهای زندگی کودکان و نوجوانان برشمرد و اظهار امیدواری کرد، با برنامه ریزی مناسب از سوی کارشناسان این اداره کل، اردوی بسیار جذاب و شیرینی  برای اعضای فعال مراکز برگزار شود.

مدیر کل کانون استان همچنین،با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز اردوی اعضای دختر در سال گذشته و رضایت بالای شرکت کنندگان در این برنامه ، افزود: در برگزاری اردوی امسال نیز با برنامه ریزی و هماهنگی خوب میان همکاران ستاد، و همچنین با بهره گیری از برنامه های مناسب اردویی، سعی می کنیم روزهای خاطره انگیزی را برای اعضای پسر شرکت کننده در این اردو فراهم سازیم.

وی در پایان، از فعالیت نزدیک به 32 مرکز کانون پرورش فکری در سطح استان کرمانشاه خبرداد و اظهار امیدواری کرد با افتتاح چند مرکز در دست احداث و با بهره برداری ازآنان ، شاهد حضور چشمگیر کودکان ونوجوانان در برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری باشیم.