اعضای مرکز «سرپل ذهاب»،حاجت های خود را در شب قدر نوشتند

به مناسبت فرارسیدن شب قدر، اعضای ادبی مرکز «سرپل ذهاب» دل نوشته های خود را در حضور مسوولین قرایت کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، برنامه ادبی بزرگداشت قدر و منزلت مولای متقیان (ع) و در خصوص شب های قدر، با عنوان «نامه ام را بخوان» در مرکز «سرپل ذهاب» برگزار شد.

در شب های با عظمت قدر، اعضای ادبی  کانون شهرستان « سرپل ذهاب» ، هم پای پدر و مادر هایشان بیدار ماندند و اشک را مهمان چهره های لطیفشان ساختند.صادقانه و خالصانه دست امید به سمت آن یکتای بی همتا دراز کردندو حاجت های کوچک اما بزرگ خود را از او طلب کردند.به همین مناسبت در مرکز«سرپل ذهاب» ویژه برنامه محفل ادبی با عنوان « نامه ام را بخوان»با حضور مسوولین ادارات، مربیان، اعضای کانون و خانواده های آنان برگزار شد.

برنامه با تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید شروع شد.سخنران برنامه ، «مرادی»،رییس اداره تبلیغات شهرستان سرپل ذهاب بود.بخش اصلی برنامه، شعرخوانی اعضا بود که به قرایت سروده های خود پرداختند.در پایان با حضور مسوولین از جمله ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، جوایزی به نفرات برتر اهدا شد.از برنامه های جانبی برگزاری کارگاه روشنایی بود که نزدیک به چهل نفراز اعضای کانون در قالب یک جمله در مورد مذ مت دروغ گویی، جملاتی نوشتند. در پایان به نفرات برتر،جوایزی از سوی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اهدا شد.