کانون و اداره استاندارد، تفاهم نامه همکاری امضا کردند

با امضای این تفاهم نامه، زمینه مناسب همکاری برای آموزش استاندارد و همچنین برگزاری همایش ها،جشنواره ها ی مشترک ایجاد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، تفاهم نامه همکاری میان این اداره کل و اداره کل استاندار استان کرمانشاه، به امضا رسید.

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر افزود: اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، با هدف تعامل و همکاری های بیشتر با اداراتی که می توانند در راستای اهداف فعالیت های کانون یاریگر باشند، تفاهم نامه های مختلف همکاری را به امضا می رساند.

« موزونی » با اشاره به کارکرد و برنامه های آموزشی و فرهنگی اداره کل استاندارد و همسو بودن بسیاری از این برنامه ها برای کودکان و نوجوانان، از امضای تفاهم نامه همکاری های گسترده فرهنگی برای حضور کارشناسان اداره استاندارد و اجرای برنامه های مشترک فرهنگی و هنری در مراکز کانون خبر داد.

مدیر کل استان همچنین در رابطه با مفاد این تفاهم نامه گفت: می دانیم که در راستای دست یابی به اهداف ترسیم شده در سند چشم انداز و برنامه های توسعه جمهوری اسلامی ایران، همکاری نهاد های علمی، فناوری و اجرایی در زمینه های علمی، فنی،آموزشی،پژوهشی، فرهنگی و اجرایی ضروری به نظر می رسد.

«موزونی» همچنین گفت: این تفاهم نامه در راستای برنامه های مدون ادارات کل استاندارد و کانون پرورش فکری استان کرمانشاه و با هدف استفاده از ظرفیت ها و امکانات متقابل در جهت بستر سازی آموزش و ترویج فرهنگ استاندارد، به صورت همکاری های مشترک منعقدگردید.

وی در پایان افزود: امضای این تفاهم نامه می تواند در پیشبرد اهداف توسعه ای کوتاه مدت و بلند مدت نقش شایان داشته باشد و در این راستا توجه به اهمیت جایگاه استاندارد و استاندارد سازی و نیاز به نهادینه کردن فرهنگ آن در جامعه می تواند جهت دستیابی ترسیمی راهگشا باشد.