بازدید مدیر کل کانون استان از خبر گزاری ایسنا

باهدف تبیین برنامه های اجرایی اداره کل کانون استان ، مدیر کل کانون، به دیدار خبرگزاری های مختلف می رود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مدیر کل کانون استان به مناسبت «روز خبرنگار» از خبرگزاری «ایسنا» بازدید کرد.

در این بازدید که با استقبال مدیر خبرگزاری «ایسنا» کرمانشاه و خبرنگاران این خبرگزاری روبه رو شد، «رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان به مصاحبه اختصاصی با این خبرگزاری نیز پرداخت.

«موزونی» در ابتدای این برنامه بازدید و گفتگوی اختصاصی، ضمن تبریک روز خبرنگار به همکاران خبرگزاری «ایسنا»، از زحمات آنان در انعکاس اخبار و رویدادهای خبری اداره کل کانون استان تقدیر و تشکر کرد.

مدیر کل کانون استان همچنین، با اشاره به سختی های کار خبرنگاری و زحمات فراوانی که بردوش این عزیزان است، حضور در این خبرگزاری و دیدار حضوری با کارکنان آن را، از وظایف همه مسوولین دانست و برای همه خبرنگاران ، در راه خطیر اطلاع رسانی، آرزوی  موفقیت کرد.

مدیر خبرگزاری «ایسنا» کرمانشاه نیز با ابراز خرسندی از حضور مدیر کل کانون استان در جمع همکاران این خبرگزاری، حضور وی را نشانه توجه ویژه مدیر کل کانون استان به جایگاه خبرنگاران و امری مبارک و دلگرم کننده  دانست .

در ادامه ، «موزونی»، در یک مصاحبه اختصاصی با خبرنگار«ایسنا» حضور یافت .

مدیر کل کانون استان در این مصاحبه، از فعالیت های برجسته و چشمگیر چند سال اخیر و همچنین در رابطه با برنامه های پیش روی این اداره کل ،توضیحات مبسوطی را بیان داشت.

با هماهنگی به عمل آمده از سوی روابط عمومی استان، دیدار و گفتگوی مدیر کل کانون استان با خبرگزاری های مختلف ، طی هفته های آتی نیز، ادامه  خواهد داشت.