بزرگترین مجتمع فرهنگی هنری کانون غرب کشور در کرمانشاه افتتاح می‌شود

این مجتمع از مصوبات سفر مقام معظم رهبری و در پارک معلم شهر کرمانشاه ساخته شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مدیرکل کانون استان از افتتاح بزرگترین مجتمع فرهنگی هنری کودک و نوجوان غرب کشور در کرمانشاه همزمان با روز جهانی کودک خبر داد.

«رضا موزونی»،مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر افزود: پیشرفت فیزیکی این پروژه ،100 درصد و در حال حاضر تجهیز این مجتمع در حال انجام است.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه این پروژه عظیم که از طرح های مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است، با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال ساخته شده است.

«موزونی» مساحت این پروژه را دو هزار متر مربع و  زیربنای آن را حدود هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: این مجتمع از نظر سازه یکی از بهترین مراکز خواهد بود.

وی ،این مجتمع را شامل بخش های مختلف از جمله کلاس ویژه قصه گویی، گود قصه گویی، سالن نمایش عروسکی، سالن ویژه کودکان، کلاس های ویژه سفال و ...، نمایشگاه و فروشگاه محصولات فرهنگی کانون خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه  افزود: این مجتمع  همچنین دارای سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 200 نفر و مجهز به آخرین تجهیزات و وسایل سمعی و بصری خواهد بود.

موزونی این پروژه را یکی از پروژه های منحصر به فرد فرهنگی در غرب کشور برشمرد و گفت: این مجتمع در  پارک معلم  شهر کرمانشاه ساخته شده است.

به گفته« موزونی» این مجتمع فرهنگی هنری ظرفیت پذیرش دو هزار کودک را خواهد داشت و همزمان با روز جهانی کودک رسماً افتتاح خواهد شد.

«موزونی» سپس با بیان اینکه تمامی پروژه های کانون مصوب سفر مقام معظم رهبری تا پایان سال به بهره برداری می رسند، گفت: علاوه بر این مجتمع فرهنگی هنری، کتابخانه شهرک دولت آباد با امکانات ویژه، کتابخانه شهرک امام خمینی(ره) و کتابخانه شرف آباد اسلام آبادغرب نیز از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

به گفته وی همچنین عملیات ساخت یک مرکز در شهرک زین العابدین و یک مرکز در شهرک ظفر از محل اعتبارات استانی به اتمام رسیده و به زودی به بهره برداری خواهند رسید.

«موزونی»در پایان افزود: در صورت راه اندازی این شش مرکز، مجموع ظرفیت کانون به میزان 10 هزار عضو افزایش می یابد.