برگزیدگان کرمانشاهی جشنواره امام رضا(ع) معرفی شدند

برای دیدن اسامی برگزیدگان در بخش های مختلف، برروی لینک پایانی کلیک نمایید.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معرفی شخصیت یکی از 42 فعالیتی است که در مراکز کانون برای پرورش تفکر کودکان و آشنایی آن‌ها با شخصیت‌ها و مفاخر ملی، دینی، علمی و تاریخی اجرا می‌شود و کانون از این فعالیت برای معرفی بزرگان دین و ائمه اطهار به مخاطبان خود با شیوه‌های مختلف استفاده می‌کند.
بر این اساس مربیان کانون به شرکت در مسابقه معرفی شخصیت رضوی دعوت شدند و در نهایت بر اساس رای هیات داوران ماندانا واحدی از اصفهان، شهره نادری باغشاهی از اصفهان، مهدی صالحی‌اقدم از آذربایجان شرقی، آسیه اردانی از یزد، نسرین آفتاب از آذربایجان شرقی، رسول صالحی از زنجان، فاطمه ساول‌زاده از کرمانشاه و نرگس رومینا از بوشهر از برگزیدگان این مسابقه رضوی هستند.
بر اساس این خبر، نرگس جعفری، زهرا اطهری و مریم تاراسی از داوران این مسابقه رضوی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، هستند.
 هیات داوران این مسابقه در بیانیه خود با بیان این که این فعالیت  در شکل‌گیری و تکوین شخصیت کودکان و نوجوانان نقش داشته و موجب کسب هویت و تقویت اعتماد به نفس آنان می‌شود، تاکید کرده‌اند که معرفی شخصیت رضوی از جمله فعالیت‌های فرهنگی مراکز کانون است که اجرای مناسب آن بر انتقال مفاهیم دینی، میراث فرهنگی، علمی و سیاسی پیشینیان به کودکان و نوجوانان کمک خواهد کرد.
این داوران در بیانیه خود تاکید کردند: با توجه به این که فعالیت معرفی شخصیت برای نخستین بار در سیزدهمین دوره از جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا(علیه السلام) در قالب مسابقه اجرا شده است؛ بررسی و تحلیل عملکرد همکاران می‌تواند مهم‌ترین مبنا در سیاست گذاری‌های آینده و ترسیم افق‌های پیش رو محسوب شود.
بر این اساس، در این بیانیه به مربیان توصیه شده است تا تمرکزشان بر روش اجرا و محتوای مورد نظر باشد و در طراحی و اجرای فعالیت معرفی شخصیت، فرآیند اجرا، مورد توجه همکاران قرار گرفته و بعد از تامین پیش‌نیازهای لازم و ارایه‌ی اطلاعات مورد نیاز، دانش اعضا مورد سنجش و ارزیابی قرار نگیرد.
این داوران استفاده مفید مربیان از ابراز چند رسانه‌ای در فرایند اجرا و معرفی وجوه گوناگون شخصیت مورد نظر، جلب مشارکت مخاطبان و طراحی روش اجرا در فرآیند تعاملی مربی با اعضا، خلاقیت در بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌های محیطی و به کارگیری ابزار و عناصر موجود و برقراری تناسب بین وجوه شخصیت مورد نظر با ویژگی‌های سنی، جنسی و فرهنگی مخاطبان را از مهم‌ترین ویژگی‌های شاخص آثار برگزیده در این مسابقه عنوان کرده‌اند.

 اسامی برگزیدگان بخش کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره رضوی