رقابت قصه گویان درهجدهمین جشنواره قصه گویی کرمانشاه

هجدهمین جشنواره قصه گویی استانی در روزهای 24 و 25 شهریورماه امسال برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، هجدهمین جشنواره قصه گویی استانی در روزهای 24 و 25 شهریورماه امسال برگزار می شود.

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه، با اعلام این خبر افزود: با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قصه گویی و حفظ این سنت دیرینه، میزبان قصه گویان و علاقمندان به قصه و قصه گویی در هجدهمین جشنواره قصه گویی استان کرمانشاه خواهیم بود.

«موزونی» همچنین با اشاره به اینکه هجدهمین جشنواره قصه گویی استان کرمانشاه، شامل بخش های مختلف است، گفت: در این جشنواره ، قصه گویان  در دوبخش «مربیان و همکاران کانون» و «بخش آزاد» به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

«حجت الاسلامی»، معاون فرهنگی کانون استان نیز با عنوان اینکه هرساله موضوع مشخصی برای جشنواره های قصه گویی اعلام می شود، محور موضوعی هجدهمین جشنواره قصه گویی را« آزاد، با درون مایه آموزشی و تربیتی» اعلام کرد.

معاون فرهنگی کانون استان همچنین  در رابطه با تعداد شرکت کنندگان درداین جشنواره گفت: پیش بینی می شود طی دوروز برگزاری جشنواره قصه گویی، حدود 50 قصه گو در بخش های مختلف این جشنواره قصه های خود را اجرا نمایند.

هجدهمین جشنواره قصه گویی کانون استان کرمانشاه، در سه راه 22 بهمن، سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری آموزش برگزار می شود.

حضور برای عموم علاقمندان به این جشنواره، آزاد می باشد.