برنامه های هفته ملی کودک،از سوی  کانون استان کرمانشاه اعلام شد

هفته ملی کودک در کرمانشاه و همزمان، در سراسر کشور از 15 تا 21 مهرماه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در جلسه شورای فرهنگی این اداره کل، اهم برنامه های هفته ملی کودک  از سوی اعضای این شورا مورد تصویب قرار گرفت.

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: هفته ملی کودک در استان کرمانشاه همزمان با کانون های سراسر کشور؛ از تاریخ 15 مهرماه شروع  و در 21 مهرماه به پایان می رسد.

«موزونی»، با عنوان اینکه برنامه های مختلف و پر نشاطی برای این ایام تدارک و پیش بینی شده است، افزود: با پیشنهاد های خوبی که در جلسات متناوب فرهنگی در ستاد کانون استان ارایه و مورد تصویب قرار گرفته است، پیش بینی ما این است که روزهایی سرشار از شور ونشاط برای کودکان رقم خواهد خورد.

مدیر کل کانون استان با اشاره به هماهنگی های انجام شده با ادارات و سازمان های مرتبط با هفته ملی کودک در سراسر استان، و همچنین، برنامه  ریزی مناسب برای اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز کانون، گفت: در کلیه مراکز استان ، برنامه های مختلفی از سوی مربیان خوب ما پیش بینی شده است.همچنین در این ایام، دعوت از مدارس برای حضور در برنامه های مراکز کانون نیز یکی از برنامه های مهم ماست.

وی همچنین افزود:با توجه به سالگرد سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، به همین منظور،برنامه های ویژه ای خواهیم داشت.

«موزونی» همچنین از برگزاری جشن  دو هزار نفری کودکان در یکی از اماکن  ورزشی شهر کرمانشاه خبر دادو گفت: تلاش مجموعه همکاران ما در ستاد استان این است که یک روز به یاد ماندنی را برای کودکان رقم بزنیم و به همین منظور، در روز پانزدهم مهرماه ، تجمعی  دوهزار نفری از کودکان در یکی از اماکن ورزشی شهر کرمانشاه را خواهیم داشت.در این روز، برنامه های شاد و مفرحی را برای کودکان پیش بینی کرده ایم.

«موزونی» همچنین  از برنامه های دیگر در هفته ملی کودک ،به  برنامه افتتاح چند مرکز فرهنگی و هنری کانون  اشاره کرد و گفت: با تلاش ها و پیگیری های مجدانه انجام شده در اداره کل کانون استان، کودکان و نوجوانان در شهرهای اسلام آباد غرب، روانسر و کرمانشاه، شاهد افتتاح مراکز جدید خواهند بود.

وی با اشاره به گستردگی برنامه های هفته ملی کودک در کلیه مراکز کانون پرورش فکری در سراسر استان کرمانشاه، از برگزاری برنامه« جنگ بزرگ شادی» به مدت یک هفته در سالن آمفی تیاتر کانون شهر کرمانشاه ،همراه با اجرای برنامه های مختلفی همچون؛ نمایش عروسکی زنده، مسابقه حضوری، نمایش فیلم های کودک ونوجوان،آشنایی با طبیعت با حضور کارشناسان محیط زیست،قصه گویی مربیان برگزیده قصه گویی،.... خبر داد.

دیدار اعضای برگزیده مسابقات جهانی نقاشی با استاندار کرمانشاه نیز ،یکی از برنامه های پیش بینی شده در هفته ملی کودک است.

هفته ملی کودک از پانزدهم تا بیست و یکم مهرماه در استان کرمانشاه، و به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.