کد خبر: 246840
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹
برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در مرکز هوانیروز کرمانشاه

نمایشگاهی از تصاویر . زندگی نامه شهدا،همچنین آثار جمعی اعضای مرکز هوانیروز، در هفته دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه،به مناسبت هفته دفاع مقدس، برنامه های مختلفی در مرکز کانون «هوانیروز» برگزار شد.

فضاسازی مرکز با استفاده از بنر شهدا- قاب عکس و وسائل و تعدادی از زندگی نامه شهداو همچنین،چند عدد گونی جهت ساخت سنگر انجام شد.

همچنین، نمایشگاهی از آثار و فعالیت های اعضای مرکز طی تابستان 94 آماده شد.

اطلاعیه جهت بازدید عموم از نمایشگاه دفاع مقدس تهیه و در سطح پایگاه هوانیروز پخش شد و از خانواده های اعضا نیز تلفنی دعوت به عمل آمد.

نمایشگاه دردو بخش 1- عکس و وسائل شهدا 2- آثار اعضا در تابستان 94 تشکیل شد.

استقبال خوبی از نمایشگاه به عمل آمد و خانواده ها از اینکه آثار فرزندانشان را می دیدند راضی و خرسند بودند .در حین بازدید والدین،  مسئول مرکز در رابطه با اهداف کانون ، فعالیت های آن و هم چنین در مورد آثار اعضا و تکنیک هایی را که اعضا در خلق آثارشان استفاده کردند توضیحاتی راداد.

درمدت برگزاری  نمایشگاه، معرفی شخصیت شهید «محسن درخشان»،- شهید ایستاده هوانیروز - برای بازدیدکنندگان  باز گو و قسمتی از زندگی نامه، فضائل اخلاقی ایشان و همچنین،چند خاطره از این شهید والامقام  برای آنان بیان شد.

ریاست عقیدتی پایگاه هوانیروز ،همراه با تنی چند از مسئولین نیز،از نمایشگاه دفاع مقدس کانون بازدید و از پویایی مرکز و زحمات همکاران در برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس تشکر کردند.