کد خبر: 247039
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
تریلی سیار نمایش کانون، به کرمانشاه می آید

تریلی سیار نمایش کانون، در روزهای 17، 18 و 19 مهرماه ، به اجرای نمایش برای کودکان کرمانشاهی می پردازد.

 

 

به گزارش  روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، این اداره کل، برنامه های ویژه ای را برای هفته ملی کودک تدارک دیده است.

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با اعلام این خبر افزود: علاوه بر پیش بینی برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی شاد، مفرح و ماندگار از سوی کلیه مراکز کانون پرورش فکری در سراسر استان برای کودکان و نوجوانان ،با پیگیری های انجام شده، از تریلی سیار نمایش کانون کشور نیز برای حضور در  ایام هفته ملی کودک دعوت کرده ایم.

«موزونی» همچنین با اشاره با جذابیت اجرای تریلی سیار نمایش کانون، یکی از اهداف حضور این واحد را ایجاد شور ونشاط برای کودکان برشمردو گفت: تریلی سیار کانون در سال جاری در فصل بهار و تابستان نیز سفرهایی به استان‌های مختلف کشور داشت که با استقبال خوبی از سوی مسوولان، کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها در این استان‌ها روبه‌رو بود.

 مدیر کل کانون استان  با اعلام اینکه کودکان کرمانشاهی نیز می‌توانند طی روزهای 17 تا 19 از برنامه‌های نمایشی این تریلی بهره‌مند شوند، افزود: در این دوره نمایش «زیر گنبدکبود» به نویسندگی و کارگردانی محمود تیموری  اجرا می‌شود که در آن محمدرضا ابراهیم‌پور، محمود تیموری، محمودرضا فولادوند، پروانه نوایی و مانی تیموری به ایفای نقش می‌پردازند.

آهنگسازی این اثر به عهده محمد نجفی و طراحی لباس و صحنه آن را پروانه نوایی انجام داده است و داستان نمایش، قصه بچه پلنگی است که حرف‌های پدرش را نادیده می‌گیرد و از توانایی‌ها و فرصت‌هایی که برایش پیش می‌آید استفاده نمی‌کند و به‌دنبال رویا پردازی‌های خودش است که با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود.

تریلی سیار نمایش کانون، کار خود را از روز جمعه، هفدهم مهرماه اجرای خود را در شهرستان «روانسر» آغاز می کند و در روزهای هجدهم و نوزدهم مهرماه نیز در شهرکرمانشاه ، به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

اجرای برنامه تریلی سیار نمایش کانون، در شهر کرمانشاه، صبح ها در سالن آمفی تیاتر مجتمع فرهنگی و هنری «آفرینش»(واقع در سه راه 22 بهمن) از ساعت 9 الی 11 می باشد.

همچنین ، زمان اجرای بعد از ظهر این گروه نمایشی ، در روز هجدهم مهرماه ، از ساعت 14 الی 18 و در محل  پارک  کودک  خیابان خیام و در روز نوزدهم مهرماه، از ساعت 14 الی 18 در محل پارک شرقی طاق بستان  می باشد.

برنامه های هفته ملی کودک در استان کرمانشاه، از پانزدهم مهرماه آغاز و تا بیست ویکم مهرماه ادامه خواهد داشت.