کودکان و نوجوانان کرمانشاهی با «غلامرضا بکتاش»، شاعر کودک و نوجوان کشور نشست برگزار می کنند

از «بکتاش» نزدیک به شانزده عنوان کتاب از جمله رو نویسی از بهار، آفرین به آفتاب، ازماه با خبر باش، خدا را دعوت کنیم، دعای باران، نوجوانی درخت کاج، آسمان بدون نون وکلاغ میله میله ،...به چاپ رسیده است.

به گرارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، «غلامرضا بکتاش»، شاعر خوب کودک و نوجوان میهمان کودکان و نوجوانان کرمانشاهی خواهد بود .

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه، با اعلام این خبر اقزود: در روز دوشنبه، 9 آذر ماه 1394، اعضای خوب مراکز شهر کرمانشاه در نشستی دوستانه و صمیمی از نزدیک با این چهره ی فعال حوزه ی شعر کودک و نوجوان آشنا شده و به بحث و تبادل نظر در رابطه با آثار شعری این شاعر خواهند پرداخت . 

غلامرضا بکتاش اردیبهشت 1351 در ملایر به دنیا آمد. برای این که دیرتر به سربازی برود، شناسنامه اش را شهریور 52 گرفتند. کودکی و 24 سال از عمر خود را در صحرا، بیابان، باغ و دشت گذراند و روی زمین به کار گندم چیدن، کاشتن انواع گل، گیاهان و درخت پرداخت.

پدرش باغ دار بود. می گوید:«در خانه ای با حیاطی بزرگ پر از مرغ و خروس زندگی می کردم که فقط سگ نداشتیم. در حال حاضر در کانون پرورش فکری ملایر، مربی است. شانزده عنوان کتاب از جمله رو نویسی از بهار، آفرین به آفتاب، ازماه با خبر باش، خدا را دعوت کنیم، دعای باران، نوجوانی درخت کاج، آسمان بدون نون وکلاغ میله میله دارد.

جایزه هایی چون: کتاب سال سلام بچه ها، کتاب فصل، جشنواره ی مطبوعات کودک و نوجوان و غیره در کارنامه کاری خود دارد. داور جشنواره هایی هم چون بین المللی شعر فجر بوده است. «حال غنچه خوب است»،« با دو چشمم می چشم»، «درخت مثل دختر» و «مورچه زحمت کش است» را نیز در انتظار چاپ دارد. در حال حاضر مشغول نوشتن«خط خطی های من »است.