اجرای بیش از 200 برنامه ویژه دهه مبارکه فجر در مراکز کانون استان کرمانشاه

مدیر کل کانون استان کرمانشاه، در پیامی از اجرای باشکوه برنامه های دهه مبارکه فجر مراکز کانون استان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری  کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، «رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان، در پیامی از فعالیت های ویژه و ماندگار مراکز کانون استان کرمانشاه، تقدیر کرد.

با آغاز ایام ا... دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی ، کلیه مراکز کانون استان کرمانشاه، با پیش بینی برنامه های ویژه، به پیشواز دهه مبارکه فجر امسال رفتند.

از طرفی، راه اندازی کانال تلگرامی این اداره کل نیز، سعی ویژه ای را برای انعکاس به موقع و لحظه ای برنامه های این ایام را برعهده گرفت.

اجرای برنامه های متفاوت، کیفی و کمی در مراکز استان کرمانشاه، به گونه ای بود که مدیر کل محترم کانون استان کرمانشاه را برآن داشت تا در پیام هایی جداگانه ، از حضور و اجرای برنامه های زیبا و ماندگار همکاران تقدیر و تشکر نماید.

«موزونی» در این پیام ها، با اشاره به اجرای بیش از دویست برنامه فرهنگی و هنری در روزهای دهه مبارکه فجر،خطاب به همکاران گفت: فضای مجازی باعث شد که لحظه به لحظه در جریان برنامه های ارزشمند شما در ایام دهه فجر باشم و به خود افتخار کنیم که در مجموعه ای چنین پرتلاش توفیق خدمتگذاری داریم.

مدیر کل کانون استان همچنین گفت: اجرای بیش از دویست برنامه فرهنگی و هنری در این روزها،بی شک ماندگارترین لحظه ها را برای کودکان رقم زده است.

وی گفت: اجرای صد ها برنامه  متفاوت، جذاب ،ماندگار، و...نشان می دهد کانون همچنان پیشتاز بی ادعای مسیر فرهنگ در کشور است.

مدیر کل کانون استان با تشکر از زحمات همه همکاران، پیگیری های همکاران ستادی کانون استان که هدایت گر و پشتیبان این برنامه ها بوده اند، رانیز قابل تقدیر دانست.

وی ، از کارشناس روابط عمومی استان، در جهت ایجاد فضای مناسب برای  انعکاس اخبار فعالیت های مراکز استان کرمانشاه در ایام ا... دهه مبارکه فجر، نیز قدر دانی کرد.