رونمایی از بزرگترین مجتمع فرهنگی و هنری کانون در غرب کشور

با حضور مدیر عامل کانون کشور و جمعی از مسوولین ارشد استان ، دو مرکز جدید در شهر کرمانشاه افتتاح می شود

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با اقدامات لازم برای آماده سازی دو مرکز جدید در شهر کرمانشاه، این مراکز در انتظار افتتاح می باشند.

"رضا موزونی"، مدیر کل کانون استان کرمانشاه، با اعلام این خبر افزود: با تدابیر اندیشیده شده در دفتر استان و همچنین با پایان یافتن ساخت، تجهیز و راه اندازی دو مرکز جدید در شهر کرمانشاه، این دو مرکز در اواخر ماه اردیبهشت ماه، افتتاح و در اختیار کودکان و نوجوانان کرمانشاهی قرار می گیرند.

"موزونی" با اشاره به دعوت از مدیر عامل کانون کشور، به عنوان میهمان ویژه برای حضور در برنامه افتتاحیه این مراکز جدید، از برنامه های باشکوه برای  افتتاحیه مراکز جدید خبر داد.

وی گفت: با تلاش های صورت گرفته در اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، و با پایان یافتن کار ساخت مراکز جدید، با برنامه ریزی صورت گرفته، تجهیز این مراکز نیز در شرف پایان است.

مدیر کل کانون استان کرمانشاه همچنین، با اعلام اینکه مجتمع شماره چهار در شهر کرمانشاه, بزرگترین مجتمع فرهنگی و هنری کانون در غرب کشور می باشد از برگزاری مراسم  باشکوه برای  افتتاح این مراکز خبر داد.

طبق  پیش بینی صورت گرفته، مجتمع فرهنگی و هنری شماره چهار و مرکز شماره 12 کانون  تا اواخر اردیبهشت ماه سال جاری افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.