موزونی، مدیر کل کانون استان کرمانشاه:ارزش کار مربیان کانون، ساخت شخصیت انسانی است

در جلسه شورای فرهنگی کانون استان کرمانشاه، در رابطه با موضوعات مختلفی از جمله؛ جشنواره های رضوی، نمایش عروسکی،و... بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با حضور اعضای شورای فرهنگی، جلسه این شورا در محل دفتر مدیر کل کانون استان برگزار شد.

صبح امروز، یکشنبه، دوازدهم اردیبهشت ماه،جلسه شورای فرهنگی با حضور مدیر کل کانون استان برگزار و در آن، موضوعات دستور جلسه، مورد نقد و بررسی اعضا قرار گرفت.

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان در ابتدای این جلسه، با تبریک فرار رسیدن روز معلم، این روز را به کلیه همکاران تبریک گفت و افزود: ارزش کار مربیان در مراکز کانون، ساخت و پرورش انسان هاست.

وی همچنین گفت: باید قدر حضور در مجموعه تربیتی کانون را دانسته و فرصت به دست آمده در این محیط فرهنگی و کار با کودکان و نوجوانان را از مواهب الهی بدانیم.

مدیر کل کانون استان افزود: مربیان کانون، پاداش کار و فعالیتی را که امروز در مراکز انجام می دهند، از آینده روشنی که برای بچه ها می سازند، خواهند گرفت.

«موزونی» با اشاره به نزدیک بودن فصل تابستان ، مراجعه خانواده ها به مراکز کانون  را بیش از ماه های گذشته عنوان کرد و از مربیان خواست با نگاه مسولانه تر در کار خود، مانند همیشه در فصل تابستان امسال نیز، لحظات خوب و به یاد ماندنی را برای کودکان و نوجوانان فراهم سازند.

در ادامه جلسه، اعضا به بحث و بررسی پیرامون فراخوان جشنواره های رضوی و نمایش عروسکی  پرداختند.

در رابطه با کیفیت برگزاری جشنواره های رضوی،«حسینی»، کارشناس فرهنگی و رابط جشنواره به ارایه توضیحاتی پرداخت.

وی گفت: فراخوان جشنواره های رضوی به کلیه مراکز استان ارسال شده است و در حال حاضر، کلیه مراکز درگیر اجرای آن هستند.

رابط جشنواره رضوی استان افزود: از میان آثار برگزیده، 20٪ آثار به دبیرخانه کشوری ارسال می شود.

«حسینی» همچنین از پایان خردادماه، به عنوان آخرین زمان جمع آوری ، داوری و ارسال آثار برتر به دبیرخانه کشوری خبر داد.