کد خبر: 256331
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
تریلی سیار نمایش کانون، راهی کرمانشاه می شود

تریلی سیار نمایش کانون ، بنا بر دعوت اداره کل کانون استان کرمانشاه، در تیرماه امسال، در شهرهای مختلف استان کرمانشاه به اجرای برنامه می پردازد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، تریلی سیار نمایش کانون، در تیرماه امسال ، با سفر به استان کرمانشاه، در شهرهای مختلف این استان به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: شادی حق بچه ها است.بخصوص بچه های کرمانشاهی که طعم تلخ جنگ را چشیده اند و هنوز که هنوز است در شهرهایی مانند قصرشیرین، آثار به جای مانده از جنگ تحمیلی و انفجار مین های عمل نکرده، سبب زخمی شدن و از بین رفتن کودکان و نوجوانان می شود.

«موزونی» با اشاره به دعوت اداره کل کانون استان کرمانشاه برای حضور یک هفته ای عوامل تریلی سیار کانون کشور در این استان، حضور این گروه و اجرای برنامه های نمایشی را در جهت  شورآفرینی و نشاط  کودکان و نوجوانان کرمانشاهی مهم ارزیابی و اظهار امیدواری کرد اجرای چنین برنامه هایی، سبب گسترش شور و شادی  میان کودکان شود.

مدیر کل کانون استان در رابطه با برنامه ریزی برای حضور تریلی سیار در استان نیز گفت: نزدیک به 10 اجرا از تاریخ 16 الی 20 تیرماه، برای این گروه نمایشی، پیش بینی کرده ایم.

وی افزود: تریلی سیار نمایش عروسکی کانون ضمن اجرا در شهرهای مختلف استان مانند؛« کنگاور، صحنه، سنقر، بیستون، کرند، اسلام آبادغرب، کوزران»،... چهار اجرا نیز در شهر کرمانشاه خواهد داشت.

«مترسک خودت باش»، نام نمایشی است که توسط  هنرمندان کانون در تریلی سیار و به تهیه کنندگی مرکز تولید تیاتر و نمایش عروسکی کانون کشور در کرمانشاه اجرا می شود.