رمان «زیبا صدایم کن» با حضور نویسنده اش در کرمانشاه نقد شد

در برنامه « دو پنجره» در کرمانشاه، «فرهاد حسن زاده» میهمان نوجوانان کرمانشاهی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با حضور «فرهاد حسن زاده»، نویسنده مطرح کودک و نوجوان کشور، برنامه ادبی « دوپنجره» برگزار شد.

صبح امروز پنج شنبه، 21 مردادماه ، با حضور «فرهاد حسن زاده»، نویسنده  و اعضای نوجوان منتخب مراکز کانون سطح شهر کرمانشاه،برنامه دو پنجره برگزار و رمان « زیبا صدایم کن» از این نویسنده مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در این برنامه، اعضای شرکت کننده در یک فضای صمیمی، به نقد و بررسی رمان« زیبا صدایم کن» در حضور نویسنده پرداختند.

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه در ابتدای این مراسم، با قدردانی از حضور «فرهاد حسن زاده» در جمع اعضای نوجوان مراکز کانون کرمانشاه، برنامه « دو پنجره» را برای نویسندگان کودک و نوجو.ان کشور، موهبتی  فرهنگی عنوان کرد و افزود: نقد در رشد و شکوفایی استعدادهای نویسنده، تاثیر گذار است.

«موزونی» همچنین افزود: برنامه «دو پنجره»، گفتگوی بی واسطه میان نویسنده و مخاطبین اصلی اثرش است  و از طرفی، جلسات نقد کتاب، اعتماد به نفس کودکان را نیز بالا می برد.

«فرهاد حسن زاده» که به تازگی کاندید جایزه معتر و جهانی « اندرسون» نیز شده است، با ابراز خوشحالی از حضور در جمع اعضای کرمانشاهی، ضمن شنیدن نقدهای  آنان به سوالات مطروحه در این برنامه در مورد رمان« زیبا صدایم کن» نیز پاسخ داد.

«حسن زاده» با اشاره به برگزاری برنامه « دو پنجره»، گفت: برنامه دو پنجره، در حقیقت یک پنجره است که نویسنده را با مخاطب و مخاطب را با نویسنده رودر رو می کند.

وی  در رابطه با برگزاری برنامه « دو پنجره » در کرمانشاه و حضور در جمع اعضای نوجوان کرمانشاهی نیز گفت: پنجشنبه، 21 مردادماه  در کرمانشاه روز گرمی بود و من مقابل پنجره بچه ها ایستاده بودم  که شبیه آینه بود.نسیمی که از سمت آنها می وزید خنکم می کرد و آنجا بود که بیشتر فهمیندم که چقدر دوستشان دارم  و به آنها نیازمندم.

نویسنده رمان« زیبا صدایم کن» با ابراز خوشحالی از نقد های خوب نوجوان حاضر در این برنامه، افزود: آنها منتقدان بی واسطه رمانم بودند. بچه های که صادقانه  و عمیق رمان « زیبا صدایم کن» را خوانده بودند و بی تعارف نظر می دادند.از بچه ها متشکرم که اجازه می دهند برایشان بنویسم.

«حسن زاده» با قدردانی از «رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه در برپایی این برنامه، گفت: از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  نیز متشکرم که با همه محدودیت ها و سختی ها پنجره ها را باز می کنند تا برپیکر ادبیات کودک و نوجوان نسیم ها بوزد.

همچنین نویسنده رمان « زیبا صدایم کن» در قسمتی از برنامه، برای نوجوانان حاضر در برنامه، راجع به دنیای نویسندگی  و تجربه نوشتن نیز، صحبت کرد.

در پایان این مراسم، کتاب های امضا شده از سوی نویسنده میهمان به اعضا داده شد و حاضران با وی عکس یادگاری گرفتند.