جشنواره قصه گویی، در کانون استان کرمانشاه برپا می شود

«رضا موزونی»، دبیر جشنواره قصه گویی: از عموم علاقمندان به هنر قصه و قصه گویی برای شرکت در این رویداد بزرگ فرهنگی دعوت می کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، جشنواره استانی قصه گویی مراکز کانون استان کرمانشاه، برگزار می شود.

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه، ضمن اعلام این خبر افزود: نوزدهمین جشنواره قصه گویی مراکز کانون استان کرمانشاه، اوایل آبان ماه امسال برگزار و برگزیدگان برای شرکت در جشنواره بین المللی قصه گویی معرفی می شوند.

مدیر کل و دبیر جشنواره قصه گویی کانون استان کرمانشاه همچنین گفت: شیوه نامه جشنواره قصه گویی به تمامی مراکز کانون استان ارسال شده است.

«موزونی» با اشاره به اینکه این فراخوان به تمامی مراکز و ادارات فرهنگی سطح استان کرمانشاه نیز ارسال شده است، از عموم علاقمندان به قصه و قصه گویی برای شرکت فعال در این جشتنواره دعوت کرد.

وی همچنین گفت: این جشنواره، بخش های گوناگونی، همچون: مقاله نویسی، قصه گویی پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها، و... دارد و همه علاقمندان می توانند برای شرکت در این جشنواره، آمادگی خود را به این اداره کل اعلام  کنند.

در جلسه شورای فرهنگی اداره کل کانون استان کرمانشاه، «رضا موزونی»، دبیر و «فرانک گلشن پور»، به عنوان رابط جشنواره قصه گویی استانی معرفی شدند.

جشنواره استانی قصه گویی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، در اوایل آبان ماه 1395 برگزار می شود.