عکس های عاشورایی را در کانال تلگرامی کانون استان کرمانشاه ببینید

کانال تلگرامی« کودکان تشنه اند»، تصاویر برگزیده عاشورایی با موضوع حضور کودکان و نوجوانان کرمانشاهی را در مراسم آیین ماه محرم برای مخاطبین به نمایش می گذارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در استقبال از هفته ملی کودک و با هدف گسترش فرهنگ عاشورایی در میان کودکان و نوجوانان مختلف استان کرمانشاه، کانال تلگرامی« کودکان تشنه اند» راه اندازی شد.

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه، با اعلام این خبر افزود: با توجه به همزمانی برنامه های هفته ملی کودک با ایام ماه محرم و عزای امام حسین(ع) و شهیدان کربلا(س)، کانال تلگرامی « کودکان تشنه اند» از سوی این اداره کل راه اندازی شده تا عاشقان و علاقمندان به عکاسی از آیین های مختلف ماه محرم در شهرها و روستاهای مختلف استان کرمانشاه، تصاویز خود را برای نمایش در این مانال برای ما ارسال نمایند.

«موزونی» با اشاره به برنامه ریزی مناسب برای برگزاری ویژه برنامه های هفته ملی کودک در سراسر استان کرمانشاه، از راه اندازی این کانال تصویری برای گسترش فرهنگ دینی و ثبت و نمایش تصاویر حضور کودکان و نوجوانان کرمانشاهی در مراسم عزای سید و سالار شهیدان خبر داد.

علاقمندان به عضویت و ارسال  تصاویر می توانند به نشانی این کانال   @kpf_ashooraمراجعه و آثار خود را برای نمایش در این کانال تا 10 مهرماه به نشانی @hojatolslami  ارسال نمایند.