شهید مدافع حرم، هفته ملی کودک کرمانشاه را متبرک کرد

هفته ملی کودک در کانون استان کرمانشاه، با حضور در منزل یکی از شهدای مدافع حرم آغاز شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با تجلیل از شهید مدافع حرم و ادای احترام به مقام شهدای گرنقدر، برنامه های هفته ملی کودک در کرمانشاه آغاز شد.

صبح امروز، پنج شنبه، 15 مهرماه، با حضور «رضا موزونی»، مدیر کل، جمعی از کارشناسان ستادی،همکاران دفتر مرکزی حراست کانون کشور و تعدادی از فرماندهان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه، مدیر کل خانواده و امور بانوان استانداری  کرمانشاه،... و با حضور در منزل شهید مدافع حرم، «شهید حسین علیخانی»، به نمایندگی از شهدای مدافع حرم، ضمن ادای احترام به روح این شهید مجاهد، از خانواده این شهید والامقام تجلیل شد.

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون کرمانشاه در این دیدار صمیمانه با ابراز تسلیت ایام ماه سوگواری حضرت سید الشهدا(ع) و شهادت شهید مدافع حرم،«شهید علیخانی»، حضور و ادای احترام به خانوده شهدا را یکی از وظایف مسوولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: با آغاز هفته ملی کودک در کرمانشاه و همزمان در سراسر کشور، تصمیم گرفتیم تا اولین روز هفته ملی کودک را به تجلیل و تقدیر از خانواده ها و فرزندان معزز خانواده های شهدای مدافع حرم اختصاص دهیم.

«موزونی» همچنین گفت: به نمایندگی از شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه، امروز به حضور خانواده شهید« حسین علیخانی»  رسیدیم تا ضمن تجلیل از دلاور مردی های همه شهدا ، بخصوص، ادای دینی نیز به از جان گذشتگی ها و حماسه آفرینی های شهدای مدافع حرم داشته باشیم.

در پایان این مراسم، دبیر هفته ملی کودک و مدیر کل کانون استان کرمانشاه، ضمن قدردانی از فرماندهان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه در هماهنگی برای دیدار با خانوده شهدای مدافع حرم، با اهدای لوح و هدایایی از فرزند شهید «علیخانی»، شهید مدافع حرم، تقدیر کرد.