نوزدهمین جشنواره قصه گویی کانون استان کرمانشاه، آبان ماه برگزار می شود

از 2 الی 4 آبان ماه، قصه گویان برتر کرمانشاهی به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، نوزدهمین جشنواره استانی قصه گویی مراکز کانون استان کرمانشاه، 2 الی 4 آبان ماه برگزار می شود.

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون و دبیر جشنواره قصه گویی استان کرمانشاه، با اعلام این خبر افزود: با اعلام و ارسال فراخوان جشنواره قصه گویی به مراکز کانون استان کرمانشاه، شاهد استقبال خوبی از این جشتنواره از سوی مربیان بوده ایم.

«موزونی» همچنین گفت: پیشینه و سابقه قصه و قصه گویی در استان کرمانشاه، صاحب خاستگاهی درخشان است.به همین دلیل و به علت ظرفیت غنی بن مایه های فرهنگی و تاریخی در استان کرمانشاه، موضوعات و قصه های بومی و محلی فراوان و کهن در شهرها و روستاهای مختلف این استان یافت می شود.

دبیر جشنواره قصه گویی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری نوزدهمین جشنواره قصه گویی به میزبانی اداره کل کانون استان کرمانشاه، از برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی در آبان ماه امسال خبر داد و افزود: شرکت کنندگان در بخش های مختلف جشنواره قصه گویی، فیلم های قصه گویی  خود را برای دبیرخانه استانی ارسال کرده اند. ضمن اینکه، این جشنواره از تاریخ 2 الی 4 آبان ماه و به مدت 3 روز، با حضور قصه گویان برتر برگزار می شود.

وی در پایان، اسامی  داوران نوزدهمین جشنواره قصه گویی استان کرمانشاه را ؛« فرانک گلشن پور»، « مریم مرادی»، و «سهیلا ایوبی» اعلام کرد.

همچنین، « فرزانه لطیفی»، « سارا پورجهان»، و «سمیه قبادی»، داوری بخش قصه گویی نوجوانان این جشنواره را برعهده خواهند داشت.