نشست تخصصی «شیوه های اجرایی قصه گویی موفق» در کرمانشاه برگزار می شود

«رضا موزونی»، مدیر کل و دبیر جشنواره قصه گویی کانون استان کرمانشاه، مدرس این دوره خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، نشست تخصصی همزمان با برگزاری نوزدهمین جشنواره قصه گویی مراکز کانون استان کرمانشاه برگزار می شود.

«رضا موزونی»، مدیر کل و دبیر جشنواره قصه گویی استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: با توجه به برگزاری نوزدهمین جشنواره قصه گویی مراکز کانون استان کرمانشاه در آبان ماه امسال، نشست تخصصی با حضور قصه گویان شرکت کننده در این جشنواره و در شهر کرمانشاه برگزار می شود.

مدیر کل کانون استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت برگزاری دوره های آموزشی مستمر پیرامون قصه و قصه گویی برای مربیان کانون، از برگزاری  نشست « شیوه های اجرایی قصه گویی موفق» در کرمانشاه خبر داد.

« موزونی» که تدریس این نشست را برعهده خواهد داشت، زمان برگزاری  این نشست را که به صورت کارگاهی برگزار می شود، چهارشنبه 28 مهرماه و از ساعت 8 الی 12 اعلام کرد.

وی که خود از قصه گویان برتر چندین دوره جشنواره های قصه گویی کشوری است، ضمن تدریس در این کارگاه، به انتقال تجربه های خود در قصه و قصه گویی خواهد پرداخت.

دبیر جشنواره قصه گویی استان کرمانشاه همچنین گفت: در نوزدهمین جشنواره قصه گویی مراکز کانون استان کرمانشاه که از 2 الی 4 آبان ماه امسال و در محل مرکز شماره 2 شهر کرمانشاه برگزار می شود، نزدیک به 141 نفر در بخش های مختلف نوزدهمین جشنواره قصه گویی کانون استان کرمانشاه حضور دارند.