ویژه برنامه سفر رهبر معظم انقلاب در مجتمع شماره 4 کرمانشاه برگزار شد

مجتمع فرهنگی و هنری شماره 4 کرمانشاه از پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، به مناسبت سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه و تصویب ساخت مجتمع شماره 4 کرمانشاه از سوی معظم له، ویژه برنامه ای در این مجتمع برگزار شد.

در این برنامه که با حضور اعضا، دانش آموزان و تنی چند از کارشناسان ستادی کانون استان برگزار شد، برنامه های مختلفی همچون، نمایش کلیپ سفر رهبری به استان کرمانشاه، نمایش سایه ای، مسابقه حضوری، قرایت پیام تشکر از مقام معظم رهبری،و...به اجرا در آمد.

مجتمع فرهنگی و هنری شماره 4 کانون پرورش فکری در شهر کرمانشاه، به عنوان یکی از بزرگترین مجتمع  فرهنگی کانون در غرب کشور محسوب می شود که با اعتبارات سفر پر خیر و برکت مقام عظمای ولایت به استان کرمانشاه، ساخت و تجهیز شده است.

این مجتمع، چندین اتاق ویژه برگزاری کلاس های فرهنگی، هنری و ادبی را دارا می باشد.همچنین، سالن نمایش ویژه برگزاری مراسم مختلف را دارا بوده و از امکانات سمعی و بصری مناسبی برخوردار است.

مجتمع فرهنگی و هنری شماره 4 در ضلع غربی پارک معلم در شهر کرمانشاه واقع شده است. این مجتمع در اردیبهشت ماه امسال با حضور «حاجیان زاده»، مدیر عامل کانون کشور و «رازانی»، استاندار کرمانشاه، افتتاح و به بهره برداری رسید.