لزوم بهره مندی کانون از فضای مجازی برای تولید محتوای فرهنگی

«موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه: به اندازه توان و امکاناتی که داریم باید با برنامه ریزی مناسب بتوانیم سهممان را از فضای مجازی بگیریم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در جلسه شورای فرهنگی این اداره کل، موضوعات مختلفی مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

صبح روز شنبه 2 اردیبهشت 1396، اعضای شورای فرهنگی اداره کل کانون استان کرمانشاه راجع به موضوعات مختلفی همچون؛ تعیین جلسه مسؤولین مراکز کانون، استفاده از فضای مجازی برای تولید محتوای فرهنگی، تریبون کودک، انیمیشن، رباتیک، افتتاح خانه تئاتر و... به بحث و تبادل نظر پرداختند.

«رضا موزنی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه در این جلسه، با اشاره به «پیشرو» بودن کانون در بسیاری مسایل روز افزود: کانون پرورش فکری با استفاده از مقوله خلاقیت توفیق بسیاری چه در سال های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی و چه در این سال های اخیر داشته است.

موزونی گفت: خوبی کانون و فعالیت های آن این است که هیچ وقت کودکان را رها نمی کند و فعالیت های انجام شده در مراکز کانون به صورت مستمر و آهسته و پیوسته انجام می شود.

مدیر کل کانون استان کرمانشاه با اشاره به رشد چشمگیر شبکه های اجتماعی و فضاهای مجازی افزود: بحث امروز دنیای ما، بحث فضاهای مجازی است که در اختیار همه است. ضمن اینکه محاسنی دارد، آسیب هایی هم خواهد داشت. اما نمی شود از این فرصت گذشت .

وی همچنین گفت: به اندازه توان و امکاناتی که داریم باید با برنامه ریزی مناسب بتوانیم سهممان را از این فضا بگیریم.

همچنین در جلسه شورای فرهنگی با حضور اعضای این شورا، راجع به موضوعات دیگر این جلسه، بحث و تبادل نظر شد.