عطر ماه مبارک رمضان در مراکز کانون استان کرمانشاه پیچید

اعضا میهمان سفره های ماه میهمانی خدا در مراکز کانون پرورش فکری کرمانشاه شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با حلول ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه های مختلفی به همین مناسبت در مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در حال برگزاری است.

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خداوند است  و آرزو می کنیم همه همکاران از برکات  معنوی این ماه الهی بهره مند شوند.

«موزونی» با اشاره به اجرای خودجوش بسیاری از برنامه های  فرهنگی و مذهبی ماه رمضان در مراکز کانون استان کرمانشاه گفت: برپایی سفره های افطاری، نماز جماعت، کلاس های روخوانی قرآن مجید، اهتمام ویژه به فعالیت های دینی، آموزش نماز و احکام، و...از برنامه های خوبی است که در مراکز کانون استان کرمانشاه برگزار می شود.

مدیر کل کانون استان کرمانشاه همچنین گفت: نکته جالب توجه در برگزاری این برنامه های معنوی در مراکز کانون ، مشارکت پر رنگ اعضا و حتی والدین در برگزاری مراسم افطاری  و نمازهای جماعت بوده است که نشانگر علاقه خانواده ها به کانون و اعتماد آنان به مربیان کانون پرورش فکری است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه نزدیک به 37 مرکز فرهنگی و هنری دارد که با افتتاح چند مرکز جدید تا ماههای آینده، تعداد این مراکز به 40 مرکز افزایش خواهد یافت.