مشارکت کانون در راه‌اندازی کتاب‌خانه روستایی آروین

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کنار فعالان شبکه‌های اجتماعی به راه‌اندازی یک کتاب‌خانه کوچک روستایی و برآورده شدن آرزوی آروین، کودک جوانرودی کمک می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آروین احمدیانی یا انتشار یک کلیپ تصویری در شبکه‌های اجتماعی آرزو کرده بود که بتواند یک کتاب‌خانه کوچک در روستای بیوند سفلی در شهرستان جوانرود دراستان کرمانشاه برای بچه‌های ساکن این روستا راه‌اندازی کند.
درخواست این کودک و اعتراض او به کمبود امکانات و نداشتن یک کتاب‌خانه در روستایی - که در آن زندگی می‌کند - روزهای گذشته در شبکه‌های اجتماعی بارها هم‌خوان شد و کانون پرورش فکری نیز با اهدای 700 جلد کتاب در این همیاری اجتماعی مشارکت کرد.
در این زمینه رضا موزونی مدیرکل کانون کرمانشاه گفت: پس از منتشر شدن ویدیوی گلایه کودکانه وی در فضای مجازی تصمیم گرفته شد تا 500 جلد کتاب به وی اهدا شود.
موزونی افزود: مذاکراتی با بخشدار و مسوولان محلی شهرستان جوانرود انجام داده‌ایم تا با مشارکت این مسوولان کارهای فرهنگی مناسب کودکان و نوجوانان نیز در این روستا انجام شود.
همچنین اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون نیز 200 جلد کتاب به آروین اهدا کرده و قرار است به مدت یک سال یک نسخه از کتاب‌های تازه منتشر شده کانون را برای کتاب‌خانه روستای وی ارسال کند.