بیانیه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز قدس

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در دفاع از کودکان و نوجوانان مظلوم غزه بیانه ای صادر و از تمامی کودکان و نوجوانان استان خواست با حضور در راهپیمایی روز قدس از کودکان مظلوم غزه حمایت کنند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد  بیانیه‌ای را در دفاع از کودکان شهید و شهروندان مظلوم غزه صادر کردند‌.
متن کامل بیانیه به شرح زیر است‌: «ما  مسوولان، کارمندان،مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، ضمن محکوم نمودن حملات ناجوانمردانه رژیم اشغالگر قدس‌، با تمام وجودمان انزجار خود را از جنایات ننگین رژیم صهیونیستی به ویژه کشتار وحشیانه کودکان فلسطینی که در زیر آوار مدرسه خود به طرز مظلومانه‌ای جان باختند اعلام نموده تا کودکان فلسطینی بدانند در این مبارزه تنها نیستند و همه ما همگام با مقام معظم رهبری همراه و همدل با آنان هستیم‌.
حضور شما کودکان و نوجوانان استان سرافراز کهگیلویه و بویراحمد  در کنار سایر کودکان و نوجوانان ایران زمین در راهپیمایی روز قدس به جهانیان ثابت خواهد کرد که آینده سازان ایران اسلامی همواره در تمامی صحنه ها حضور خواهند داشت. گام‌هایتان استوار باد