تکمیل پروژه مرکز مادوان 250 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه وبویراحمد طی بازدید از پروژه‌های عمرانی کانون، گفت: تکمیل پروژه مرکز فرهنگی و هنری شهر مادوان 250 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره ی کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه وبویراحمد، عیسی گرجی‌زاده صبح امروز از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بازدید کرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کانون استان، در حاشیه این بازدید، اظهار داشت: مرکز فرهنگی وهنری شهر مادوان در بهمن ماه سال 93 با 380 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی و دو درصد نفت کلنگ ‌زنی شد.
وی با اشاره به اینکه این پروژه تا کنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، عنوان کرد: این طرح برای اتمام نیازمند 250 میلیون تومان اعتبار است.
گرجی زاده با اشاره به تراکم جمعیت در شهر نوپای مادوان، عنوان کرد: این منطقه به علت محرومیت نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان است و با احداث این مرکزفرهنگی و هنری می توان با اجرای فعالیتهای فرهنگی و هنری و آموزش به کودکان و نوجوانان از بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی  جلوگیری کرد.
گرجی زاده از سوئیت مرکز فرهنگی هنری سی‌سخت نیز بازدید کرد.
مدیرکل کانون استان بیان کرد: این طرح در سال 94 آغاز و برای اتمام آن 46 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی ودو درصد نفت هزینه شد.
گرجی زاده تصریح کرد: خوشبختانه پیشرفت فیزیکی این طرح 100 درصد بوده و اکنون آماده ی بهره برداری است.
این مسئول با توجه به توریستی بودن و آب و هوای مطبوع شهر سی‌سخت، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این سوئیت مکانی مناسب برای رفاه کارکنان فراهم خواهد شد. 
وی از پروژه ی در حال ساخت کتابخانه ی سیار گچساران نیز بازدید کرد و گفت: این طرح از اسفند ماه 94 آغاز شده و اعتبار آن از محل دو درصد نفت بوده و تا کنون 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
گفتنی است؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه وبویراحمد با 18 مرکز مرکز فرهنگی و هنری فعال دارای بیش از 22 هزار نفر عضو است.