آمادگی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد برای مشارکت در اجرای برنامه های "هفته ملی کودک"

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد بر آمادگی هلال احمر در اجرای برنامه های هفته ملی کودک تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد  امان الله جهانبین در نشست مدیرکل کانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان با جمعیت هلال احمر استان به نقش موثر کانون در فرهنگ سازی در میان کودکان و نوجوانان اشاره و خواستار همکاری کانون و جمعیت هلال احمر شد.
وی با اشاره به فعالیت بیش از 40 کانون غنچه هلال در استان اظهار داشت: جمعیت هلال احمر آمادگی خود را برای برگزاری برنامه های هفته ملی کودک در سطح استان اعلام می دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  با بیان این مطلب که هزینه پیشگیری از اتفاقات، بسیار پایین تر از حل آن است بر نقش کلیدی کانون در ارتقاء آموزش کودکان و نوجوانان تاکید کرده و خواستار استفاده کانون از  امکانات و ظرفیت های هلال احمر  و در جهت اجرای برنامه هایی با اهداف مشترک شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این نشست ضمن قدردانی از حمایت جمعیت هلال احمر از برنامه های «هفته ملی کودک » شعار « کودکان تشنه اند » مناسب به نیاز کودکان و نوجوانان و جامعه دانست و از حسن انتخاب شعار هفته ملی کودک تمجید کرد.
عیسی گرجی زاده در ابتدای جلسه ضمن ارائه برنامه های هفته ملی کودک و نامگذاری روزهای مختلف آن توجه به کودکان و  نوجوانان و فرهنگ سازی از این رده سنی را پایدار و مطلوب توصیف کرد.
وی بر تلاش کانون در برگزاری گسترده هفته ملی کودک در مراکز استان خواهان مساعدت هلال احمر بر لزوم امضای تفاهم نامه جهت همکاری بیشتر با این سازمان  تاکید کرد که با استقبال مدیرعامل جمعیت هلال احمر مواجه شد.
هفته ملی کودک از 15 تا 21 مهرماه در سراسر کشور با شعار « کودکان تشنه اند » برگزار می شود.