کسب رتبه برتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  کهگیلویه و بویراحمد در توسعه و ترویج فرهنگ نماز

در دومین اجلاسیه استانی نماز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در توسعه و ترویج فرهنگ نماز رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در دومین اجلاس استانی نماز مقام شایسته تقدیر  به اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در امر توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز اختصاص یافت.
بر اساس ارزیابی صورت گرفته مربوط به فعالیت‌های نماز در سال 1394 توسط ستاد اقامه نماز استان، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب رتبه  شایسته تقدیر در بین دستگاه‌های اجرایی استان شد.
به همین مناسبت در دومین اجلاس استانی نماز که با حضور سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و محمود مظفر قائم‌مقام ستاد اقامه نماز کشور در شهر گچساران برگزار شد، عیسی گرجی زاده مدیرکل کانون  مورد تقدیر قرار گرفت.
در بخشی از تقدیرنامه اهدایی از طرف استاندار و ستاد اقامه نماز آمده است: ستاد اقامه نماز استان در اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با تشکیل هیات‌های ارزیابی و داوری به ارزیابی فعالیت‌های سال 94 کلیه دستگاه‌های اجرایی استان در امر نماز اقدام کرده و بر این اساس اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد را در جهت تحقق کامل توافقنامه و تکالیف و ماموریت‌های عمومی مربوط به نماز شایسته "تقدیر " می‌داند.
شایان ذکر است اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در طی سه سال گذشته به طور مستمر موفق به کسب رتبه برتر در امر توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز شده است.