مسائل فرهنگی نباید تحت‌الشعاع مسائل اقتصادی قرار گیرد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسائل فرهنگی نباید تحت الشعاع مسائل اقتصادی قرار گیرد و تلاش برای امور فرهنگی باید در راس امور قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد عیسی گرجی زاده در اولین جلسه شورای فرهنگی سال 1396 در جمع همکاران  با بیان این که ما توقع داریم مسائل فرهنگی بیش از مسائل اقتصادی در نظر گرفته شود، تصریح کرد: درست است که مسائل اقتصادی اهمیت دارد اما این طور نیست که ما آنقدر روی مسائل اقتصادی تمرکز کنیم که مسائل فرهنگی تحت‌الشعاع قرار گیرد.
وی با بیان اینکه از دیدگاه رهبر معظم انقلاب فرهنگ از اقتصاد از اهمیت بالاتری برخوردار است، افزود: درست است که وضعیت اقتصادی می تواند بر مسائل فرهنگی تاثیر بگذارد ولی ما نباید بیکار نشسته و تلاش نکنیم .
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: مربی مسئولان مراکز طرح و ایده های فرهنگی خود را به صورت مکتوب در اختیار کارشناسان فرهنگی قرار دهند و تمامی مراکز باید شاخص فرهنگی خود را در سه ماهه تابستان بالا ببرند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت بالای مراکز فرهنگی هنری کهگیلویه و بویراحمد افزود: برنامه های پیش بینی شده سال 96 برای مراکز ارسال شده است و امید است مربیان با رعایت عدالت آموزشی تمام تلاش و توان خود را برای خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان به کار ببندند.
ارائه گزارش عملکرد واحدهای کارشناسی به مدیریت به صورت منظم و مستمر، نظم در ورود و خروج و مرخصی های همکاران از مهمترین مصوبات این نشست بوده است .
استان کهگیلویه و بویراحمد دارای 18 مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی است.