هشدار و آگاهی های امنیتی جدی گرفته شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی کارکنان کانون باید هشدارها و آگاهی های امنیتی را جهت پیشگیری از هرگونه مشکل جدی بگیرند .

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد عیسی گرجی زاده روز دوشنبه در نشست شورای فرهنگی اداری کانون در یاسوج ،با اشاره به حوادث تروریستی حرم امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی افزود: امنیت سازمان و کودکان و نوجوانان باید مد نظر قرار گیرد و ابلاغیه دستگاههای امنیتی جهت اجرا در اختیار کارکنان ، کارشناسان و  مدیران مراکز فرهنگی هنری  قرار گرفته است و همه موظف به رعایت آن می باشند .
وی ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ عقیده ای استانی سراسر شیعه و قومی و قبیله ای است که این مسئله برای گروهای داعش یک خطر و برای ما یک نکته می باشد.
وی به  اهمیت ویژه فضای تبادل اطلاعات در اداره کل کانون اشاره کرد و گفت: مواظب تخلیه های تلفنی باشیم و هرگونه مورد مشکوک را به مراجع ذی صلاح گزارش دهیم .
گرجی زاده  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامه مالک اشتر و ویژگی های حکومت حضرت علی (ع) با تکیه بر نهج البلاغه افزود: تقابل دولت و ملت ، دوری از فریب و خیانت ، ترویج آزادی و اندیشه و تاکید بر تعقل و توجه به اعتقاد مخالفان از ویژگی های بارز حکومت حضرت علی (ع) بوده است و در این خصوص جمله زیبای حضرت علی (ع) که می فرمایند: به خدا سوگند اگر افرادی از کارگزارانت در غروبگاه ستم کنند گناهش با تو شریک است .
وی به دیگر ویژگی های حکومت حضرت علی (ع) در خصوص تربیت صحیح و فرهنگ اصیل دینی در امت اسلامی تصریح کرد : آزادی و شناخت دو پایه مهم تربیت جامعه در حکومت حضرت علی (ع) است و در این خصوص و می فرمایند: بدون تردید مردم به فرهنگ و ادب صحیح نیازمند ترند تا به طلا و نقره .
وی ابراز امیدواری کرد:  امیدواریم همه کارگزاران با تاسی از حکومت حضرت علی (ع) شاهد روز به روز پیشرفت حکومت اسلامی باشیم.