حدود 20 هزار کودک و نوجوان در 18 مرکز فرهنگی هنری کهگیلویه و بویراحمد عضو هستند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: 11 مرکز ثابت و پنج مرکز سیار و 2 مرکز پستی با حدود 20هزار عضو در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالند وبرای تابستان وبرنامه اوقات فراغت اجرا کنند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد عیسی گرجی زاده در نشست شورای آموزش و پرورش استان در محل استانداری ،افزود: از این تعداد بیش از 5000 عضو به صورت فعال و مستمر در مراکز فرهنگی هنری اوقات فراغت خود را می گذرانند.
وی اظهار داشت: هرچه اکنون برای کودک هزینه کنیم به آینده جامعه کمک کرده ایم و در واقع این هزینه نیست بلکه درآمد است.
گرجی زاده افزود: کودک و نوجوان ایرانی ما دارد وارد جهان تجدد می شود ، چاره ای جز این هم  نداریم، می بایست ابزارهای جدید را با توجه به مطالبات ملی و مذهبی و باورهای دینی را فراهم و تعلیم و تربیت این قشر عظیم مد نظر باشد. 
در این نشست نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه-چرام-بهمئی ولنده در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: فرهنگ آموزش نخستین شاخص توسعه است که باید با استفاده از ظرفیتها-استعداد وتوانمندی نیروی انسانی استان محقق شود.
عدل هاشمی پور گفت: الگوپذیری از استانهای توسعه یافته-همدلی –مشارکت فکری برای توسعه همه جانبه استان ضرورتهایی انکارناپذیر است.
دعوت از مربی مسوولان مراکز فرهنگی هنری شهر ستان ها در نشست شورای آموزش و پرورش ار مصوبات این نشست بوده است.