کد خبر: 269554
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
رمضان؛ ماه تربیت دینی کودکان

«بوسیدن روی ماه خدا» عنوانی است که کانون برای ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان مراکز فرهنگی‌هنری خود در سراسر کشور انتخاب کرده است.

مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری باشت گفت: این نشست صمیمی و متناسب با حال و هوای این ماه مبارک با حضور اعضای دختر در روز 28 رمضان برگزار گردید.
 
محبوبه ظفری در ادامه عنوان داشت:  این عالم دینی به صورت هرچه زیباتر و با خواندن شعر یه توپ دارم قلقلی و تشبیه آن به تشریح رابطه بنده با خداوند پرداخت  گفت:  همان طور که هر چه یک توپ را محکم تر به زمین بزنیم بالاتر خواهندرفت  ارتباط با خداوند نیز به این شکل می باشد یعنی هرچقدر ما ارتباط مان با خدا بیشتر کنیم زمینه پیشرفت و بالا رفتن انسان بیشتر است.
 
به گفته‌ وی هدف کلی از اجرای این برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان تقویت روحیه خداجویی و پرسش‌گری در اعضا، ایجاد وحدت رویه و به وجود آوردن فضایی معنوی توام با اهداف تربیتی است.
 
وی  افزود:  از دیگر برنامه های بوسیدن روی ماه خدا در این ماه آشنایی بیشتر اعضا با قرآن کریم، آشنایی اعضا با ماه مبارک رمضان و آداب آن، تقویت روحیه نشاط ‌بندگی و ایجاد شوق به ارتباط با خدا و ایجاد انگیزه برای مطالعه بیشتر در نعمت‌های خداوندی و مطالعه‌ی کتاب‌های دینی و معرفتی را از دیگر اهداف این برنامه‌ها دانست.
 
گفتنی است ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشت در حال برگزاری است.