آغاز اردوی استانی اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون کهگیلویه و بویراحمد

با حضور 60 عضو فعال نوجوان پسر مراکز فرهنگی هنری، اردوی استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد صبح 11 شهریور96 در یاسوج آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  کهگیلویه و بویراحمد، عیسی گرجی زاده  در مراسم افتتاحیه اردوی استانی اعضای نوجوان موفق کانون، ضمن خیر مقدم به همه‌ی نوجوانان شرکت کننده، سخنانش را با دعا برای سلامتی، آسایش و امنیت کودکانِ  سراسر دنیا آغاز کرد.
 مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:  شما در طول زمان برگزاری اردو در کنار مربیان خود، زندگی گروهی متفاوتی را تجربه خواهید کرد.
گرجی زاده با بیان این‌که اردو سرشار از  نظم و هماهنگی است، از اعضا خواست: با  کمک کردن به یکدیگر و مهربانی  فرصت طلایی اردو را از دست ندهند و تلاش کنند، با انجام صحیح وظایف و حضور در برنامه‌های متنوع اردو خاطرات شیرینی را در دفتر خاطراتشان به ثبت برسانند.
در ادامه مجید عسکری  کارشناس مسوول فرهنگی هنری و آفرینش های ادبی ،به عنوان دبیر اجرایی اردو نکاتی را به اعضا و مربیان یادآور شد.
برگزاری نمایش ، شعر خوانی ، طنز ، از جمله برنامه‌های مراسم افتتاحیه بود.
اردوی استانی اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون کهگیلویه و بویراحمد  که  با محوریت پاسداشت طبیعت از صبح 11 شهریور آغاز شده است تا 13 شهریور در محل اردوگاه تربیتی کمیته امداد امام راحل (ره) ادامه خواهد یافت.
کوه پیمایی ، برگزاری نشست‌های تخصصی، اجرای بازی‌های بومی محلی، و برگزاری جنگ‌های شبانه و جام فوتسال از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در اردوی استانی اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون کهگیلویه و بویراحمد  است.