بازگشایی غرفه فروش عرضه محصولات و تولیدات کانون در یاسوج

مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد بر دسترسی آسان خانواده ها به سرگرمی های متناسب با فرهنگ ایرانی،اسلامی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، عیسی گرجی راده  ضمن اشاره به فعالیت های متنوع کانون گفت: کانون همواره به عنوان یک نهادی که مورد اعتماد خانواده ها بوده، توانسته است استعدادها و خلاقیت های متنوع کودکان و نوجوانان را پرورش داده و در این مسیر از ابزارهای فرهنگی و هنری به خوبی بهره گیرد.
وی با تاکید بر وجود اسباب­بازی­های متناسب با فرهنگ ایرانی،اسلامی برای فرزندان افزود: خانواده ها باید بتوانند به سهولت سرگرمی هایی که برای فرزندان خود در نظر دارند را متناسب با فرهنگ جامعه تهیه کنند و کانون پرورش فکری در این زمینه اقدامات زیادی را انجام داده و توانسته است این نیاز مهم و ضروری را به خوبی پاسخ دهد.
وی ادامه داد: ما با انجام کارهای فرهنگی و توسعه مراکز عرضه محصولات فرهنگی کانون علاوه بر توانمندی اقتصادی به دنبال آشنا کردن بیشتر خانواده‌ها و اولیای تربیتی با محصولات فرهنگی هنری کانون به‌خصوص کتاب هستیم.
گرجی زاده افزود: محصولاتی که برای کودکان و نوجوانان تهیه می شود باید جذاب و متنوع باشد تا فرزندان نیز بتوانند به خوبی با این سرگرمی ها ارتباط ماندگار برقرار نمایند.  
ایشان برپایی غرفه عرضه محصولات کانون را فرصت مناسبی جهت ارتباط هرچه بیشتر خانواده ها با کانون دانست و خواستار همکاری سایر نهادهای فرهنگی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد.
گفتنی است غرفه محصولات فرهنگی هنری و نوشت افزار ایرانی اسلامی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک کودک و در مرکز فرهنگی هنری شماره 1 یاسوج برپا شده است .